Veniturile Orange Money au crescut de peste patru ori. Ritmul de creștere a pierderii a încetinit

23 iunie 2022

Orange Money IFN, societatea înființată de Orange România pentru furnizarea de servicii de plăți și de transfer de bani de pe telefonul mobil, a înregistrat anul trecut pierderi de 65,77 milioane de lei, în creștere cu 2,7% față de 2020, când rezultatul negativ s-a dublat comparativ cu 2019, potrivit profit.ro.

Veniturile totale au crescut de peste patru ori, de la 15,65 milioane de lei la 63,6 milioane de lei.


In prezent, compania are in derulare doua campanii care vizeaza atragerea de noi clienti si cresterea gradului de utilizare a cardurilor pentru clientii existenti.

Astfel, Orange Money ofera 24 de rate fără dobândă, oriunde în lume, pentru orice tranzacție de plată în valoare de minimum 300 de lei. De asemenea, compania ofera 150 de lei pentru fiecare recomandare catre un prieten a cardului de credit Orange Money, în urma căreia acesta activează un card de credit Orange Money până pe 31 iulie 2022 si utilizează cardul de credit Orange Money pentru o tranzacție de plată de minimum 50 lei, la POS sau pe internet, până pe 15 august 2022 inclusiv.

La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienți, în creștere cu 15% față de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, un produs caracterizat de clienți ca având una dintre cele mai competitive oferte din piață, atribut confirmat și de o triplare a vânzărilor în T4 2021 față de T3 2021.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?