[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Varvari Pavel, fondator XiSoft: „plata intretinerii prin PayPoint va revolutiona modul in care se va face administrarea unei asociatii de proprietari”

31 mai 2018

Paypoint Romania intra pe un nou segment de plati lunare: cheltuielile cu intretinerea. Compania anunță semnarea unui parteneriat cu XiSoft, dezvoltatorul platformei de administrare imobile BlocManagerNET. Platforma a fost lansata in 2003 prin colaborarea cu mai mulţi administratori de imobile, sistemul fiind folosit în 109 oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Braşov, Timişoara, Iaşi, Bacău etc). BlocManagementNET administrează in prezent 8.996 asociaţii care totalizeaza 538.081 de apartamente.

Serviciul se adresează clienților companiei XiSoft, asociații de proprietari și firme de administare imobile care folosesc platforma BlocManagerNET pentru a administra imobilele în care locuiesc. Ca urmare a parteneriatului, locatarii acestor clădiri își pot plăti de acum facturile de întreținere prin intermediul celor peste 11.700 de puncte de plată PayPoint din întreaga ţară.

Cum se efectueaza plata

Locatarul unui bloc unde este utilizat sistemul de administrare imobile BlocManagerNET și unde s-a optat pentru plata prin PayPoint merge într-unul din magazinele partenere cu notificarea de plată ce conține cod de bare sau cu un cod unic pentru plata prin PayPoint alocat fiecărui apartament în parte; vânzătorul scanează codul de bare sau introduce manual codul unic, încasează banii în numerar şi îi înmânează clientului chitanţa emisă de terminal cu toate detaliile tranzacţiei (data, suma, furnizorul etc).

„Modalitatea de plată oferită de PayPoint este extrem de sigură şi rapidă. Totodată, consumatorii nu plătesc niciun comision suplimentar, iar accesul la sistemul PayPoint nu este condiționat de cumpărături în magazin.”, se precizeaza in comunicat.

„Suntem foarte bucuroși să anunțăm acest parteneriat, care marchează intrarea PayPoint pe un nou segment, cel al plății pentru întreținere. Este un tip de plată care lipsea din portofoliul PayPoint și adăugarea lui contribuie la îndeplinirea misiunii asumate, aceea de a-i ajuta pe români să rezolve toate plățile din gospodărie cu un singur drum. Suntem siguri de succesul acestui parteneriat în rândul consumatorilor, aceştia putând să-şi plătească de acum și întreținerea printr-o metodă adaptată stilului lor de viață” a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România

„Ne-am dorit de mult timp parteneriatul cu PayPoint și îl considerăm cea mai importantă realizare strategică din ultimii ani. Apreciem că plata întreținerii prin PayPoint va revoluționa modul în care se va face administrarea unei asociații de proprietari. Ne așteptăm la reducerea orarului de caserie și înlocuirea lui cu întâlniri la care să se discute problemele de administrare sau sugestiile de îmbunătățire ale condominiului”, a declarat Varvari Pavel fondator XiSoft.

Pe lângă plata întreținerii, prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite şi alte facturi de utilități (gaz, apă, electricitate etc), contravaloarea rovinietei, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu sau ratele, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua transferuri de bani interne şi internaţionale, în magazinele PayPoint selectate.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?