[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Vânzările online Decathlon s-au triplat, în ultimul an. Compania lanseaza un marketplace dedicat sportului din Romania si intra in parteneriat cu platforma easySales.

27 octombrie 2022

Decathlon anunta lansarea primului marketplace online dedicat exclusiv sportului din România și își propune colaborări cu peste 200 de parteneri locali și peste 50,000 articole disponibile până la final de 2022. Compania încheie în fiecare săptămână noi colaborări prin care extinde gama de produse din marketplace.

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează marketplace-ul Decathlon și deschide clienților săi accesul la 12 piețe europene.

Ne continuăm expansiunea și avansăm într-unul dintre domeniile care cresc spectaculos de la an la an, segmentul de Sport și Aer Liber, iar partenerul natural pentru această evoluție este Decathlon. Prin integrarea noului marketplace, deschidem drumul pentru accesul la 12 piețe europene pentru fiecare utilizator easySales.” – declară Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

În ultimii ani, mediul digital s-a dezvoltat, iar vânzarile online decathlon.ro s-au triplat. Am remarcat un interes tot mai crescut pentru anumite sporturi, iar asta ne-a determinat ca, prin intermediul marketplace-ului decathlon.ro, să completăm oferta existentă de produse. Ne dorim să dezvoltăm parteneriate de lungă durată cu vânzători de produse sportive din România, iar parteneriatul cu EasySales ne va ajuta să integrăm și sincronizăm rapid oferta sportivă pe decathlon.ro, pentru a continua să facem sportul accesibil.” – adaugă Ioana Anghel, Marketplace Leader, Decathlon România.

easySales va anunța și alte noi integrări majore în platforma proprie, în cadrul evenimentului eCommerce Talks.

___________

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?