În T1 2023, vânzările generate de platforma 2Performant au ajuns la valoarea de 28,8 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere cu 40% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Utilizatorii platformei au trimis 24,5 milioane de click-uri, în creștere cu 20% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 647.000, o majorare cu 59%, generând comisioane în valoare de 1,7 milioane de euro, +34% în comparație cu 2022.
În primul trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 6,98 euro, o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,8, în creștere cu 4% față de trimestrul similar din 2022.
În același timp, valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei 2Performant a fost de la 44,5 euro (excluzând TVA), o scădere cu 12% în comparație cu T1 2022, rata de conversie înregistrând în această perioadă un avans de 0,6pp, până la 2,6%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: