Utilizatorii cardurilor Up Romania vor putea face plati prin intermediul portofelului electronic Apple Pay, „in curand”

21 ianuarie 2020

Up România, unul dintre principalii emitenți de tichete și carduri de beneficii pentru angajați, anunta ca va lansa serviciul Apple Pay pentru cardurile de beneficii pe care le emite în România, fara a preciza insa din ce moment.

Utilizatorii Up România vor putea folosi portofelul electronic Apple Pay, „in curand” precizeaza compania, pentru toate plățile cu tichetele digitale Up România: Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanță și Up Cultură.


Astfel, beneficiarii de carduri Up România vor putea face plăți cu telefonul sau smartwatch-ul Apple fără a mai scoate din portofel cardul de beneficii. Plățile cu cardurile Up România prin Apple Pay presupun înrolarea acestora în aplicația Wallet Apple Pay. Plățile prin Apple Pay se vor putea face la orice POS care acceptă plăți contactless.

Fiecare tranzacție Apple Pay este validată prin Touch ID sau Face ID, ceea ce conferă o siguranță suplimentară tuturor plăților prin Apple Pay. Dispozitivele compatibile cu Apple Pay sunt orice iPhone cu Face ID și Touch ID,  tabletele iPad Pro, iPad Air, iPad, iPad Mini 3 și 4, iPad 2017, precum și toate versiunile de Apple Watch.

Pentru un plus de siguranță, detaliile cardurilor nu sunt stocate sau partajate pe telefonul, smartwatch-ul sau tableta utilizate pentru efectuarea plății, iar datele nu sunt comunicate magazinelor unde se fac plățile.

„Securitatea și confidențialitatea plății sunt asigurate și prin generarea unui număr unic pentru fiecare tranzacție. Apple Pay este ușor de configurat, iar utilizatorii vor primi în continuare toate recompensele și beneficiile oferite de cardurile Up. „, mai precizeaza compania.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Compania are o prezenţă de peste 17 ani în România.

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?