Utilizarea aplicatiei „Asistentului Financiar BCR” a generat dublarea numarului lunar de tranzactii non-cash

8 decembrie 2014

La 6 luni de la lansarea aplicatiei Asistentul Financiar BCR, in versiunea desktop, 30% din totalul clientilor activi de Internet Banking au folosit aceasta aplicatie. Banca anunta acum si lansarea aplicatiei mobile, pentru smartphone-uri si tablete cu sisteme de operare iOS (Apple) si Android. Incepand cu 5 decembrie a.c., aplicatia Asistentul Financiar pentru mobil poate fi descarcata gratuit din Appstore sau din Google Play, in functie de sistemul de operare al telefonului.

Potrivit informatiilor bancii, din portofoliul clientilor existenti cea mai mare parte isi gestioneaza veniturile lunare din conturile BCR prin intermediul canalelor alternative (non-cash). Astfel, in randul clientilor care si-au stabilit bugete de cheltuieli, 53% au ales un singur buget pe care si-l gestioneaza, 24% dintre clienti au ales sa urmareasca intre 2 si 4 bugete, iar restul de 23% au optat pentru urmarirea unui numar de peste 5 bugete lunare de cheltuieli.

„Parte a strategiei BCR de dezvoltare a canalelor digitale, Asistentul Financiar BCR este a treia aplicatie bancara disponibila clientilor BCR in Apple Store si Google Play, impreuna cu aplicatia de Mobile Banking Touch 24 banking BCR si aplicatia eToken BCR. Aceste aplicatii sunt gratuite pentru toti utilizatorii serviciului 24 Banking BCR si permit clientilor nostri sa beneficieze de cele mai bune servicii utilizand fie un smartphone, fie  o tableta.”,a declarat Marian Ignat, Director Executiv Managementul Canalelor Retail BCR.

Operatiunile efectuate prin Click 24 Banking sau cu cardul BUN DE PLATA sunt categorisite automat de Asistentul Financiar, oferind o perspectiva globala asupra bugetului propriu. „Asistentul Financiar BCR este un instrument de clasificare automata a tuturor veniturilor si cheltuielilor. Acesta permite planificarea si administrarea de bugete personale si detine un intreg set de functionalitati utilizate pentru analiza acestor informatii intr-un mod prietenos, cu o serie bogata de grafice simplu de inteles.”, potrivit comunicatului de presa.

„Clientii au posibilitatea de a-si identifica cheltuielile viitoare si de a face estimari, de a-si compara profilul cu altele similare din aceeasi categorie, de a fi notificati cu privire la tintele de cheltuieli pe care si le-au previzionat si de a-si vizualiza evolutia portofoliul in timp.”, se mai arata în comunicat.

„Odata cu lansarea aplicatei Asistentului Financiar BCR pentru mobil, le oferim clientilor nostri posibilitatea de a avea un „bancher personal“ in buzunar 24/7 si o perspectiva completa asupra veniturilor lunare, a apetitului personal de consum si nu in ultimul rand de a ii ajuta sa gestioneze in mod eficient finantele personale.”, a mai adaugat Marian Ignat.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?