[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

UpRomania a dezvoltat o platforma online care permite antreprenorilor sa faca achizitii mai usor, la preturi mai mici

30 august 2018

Up România a lansat platforma Up Achiziţii www.up-achizitii.ro, un serviciu adresat companiilor mici şi mijlocii cu scopul de a le facilita acestora interacţiunea cu furnizori de produse şi servicii si de a obtine „preturi personalizate si reduceri avantajoase”. Prin această mişcare, Up îşi diversifică activitatea, devenind un hub de servicii pentru companii.

În prezent, furnizorii sunt reprezentaţi de Fan Courier pentru curierat, Austral pe segmentul de papetărie şi H2On pentru apă, cafea şi ceai. Compania va extinde ulterior gama de produse la carburanţi, printr-un parteneriat cu MOL Romania, şi pe segmentul sigurărilor generale şi medicale.

„Platforma Up Achizitii aduce impreuna cei importanti jucatori din industria de curierat, papetarie si birotica, apa si cafea si afaceri ca a ta, unde fiecare ban economisit te poate ajuta sa castigi avantaj competitiv. De acum cumperi ceea ce ai nevoie pentru biroul tau, dintr-un singur loc, fara griji.”, se precizeaza pe platforma de achizitii, care este gratuita si disponibila de oriunde.

Concret, dupa completarea cererii de oferta, utilizatorul va fi sunat in 30 de minute precizeaza compania. Dupa identificarea nevoii de produse si servicii, consultantul in achizitii va trimite oferta cu preturi speciale. „Accepti oferta cu cel mai bun pret si primesti la adresa de e-mail indicata documentele contractuale. Direct din fata calculatorului, de oriunde, fara a parasi biroul, trimiti contractul completat.”, potrivit Up Achizitii.

Utilizatorii platformei vor primi o singură factură la contractarea de produse şi servicii multiple iar plăţile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului.

”În această lună de teste, am văzut că apetitul firmelor este unul mare. Nu ne-am pus problema că proiectul nu ar merge. Suntem încrezători că lucrurile vor merge bine”, a declarat miercuri Elena Pap, director general Up România, într-o conferinţă de presă, potrivit news.ro.

”Banii vin din parteneriatele cu furnizorii de top”, a adaugat reprezentantul UpRomania care a mai precizat ca, până la sfârşitul anului, compania va avea încă 3-4 clienţi.

În 16 ani de activitate în România, Up România şi-a construit un portofoliu de clienţi format din peste 15.000 de IMM-uri şi 750.000 de angajaţi.

România este prima ţară din grupul Up care lansează acest proiect, planul fiind de a replica modelul şi în alte ţări. Aplicaţia a fost dezvoltată în Turcia şi a presupus o investiţie de 1,5 milioane euro, efectuată de grupul francez Up.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?