[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Up Romania raporteaza creșterea cu 20% a numarului de companii care au renuntat la suportul de hartie al tichetelor de masa in favoarea cardurilor

15 iunie 2020

Nivelul beneficiilor acordate de companii angajaților în scădere, din cauza pandemiei, dar cu șanse mari de redresare în următoarea perioadă, potrivit Up Romania.

Datele analizate de Up România pe companiile din portofoliu arată că, în unele sectoare de activitate, nivelul beneficiilor extrasalariale acordate de companii angajaților a rămas constant, iar aici enumeram sectoarele servicii, retail, financiar-bancar, real-estate, construcții, transport.


În același timp, sectoarele cele mai afectate de criză au fost HORECA-turism, iar altele, precum automotive, industria grea și ușoară, pharma și industria chimică au înregistrat scăderi de până la 50%.

În ceea ce ne privește, în această perioadă am încurajat tranziția de la hârtie la card prin susținerea costurilor de emitere a cardurilor, ceea ce a condus la creșterea cu 20% a numărului de companii care au renunțat la suportul de hârtie al tichetelor de masă în favoarea cardurilor”, a declarat Elena Pap, director general Up România și director Regional Up Group.

În ceea ce privește acordarea de tichete și carduri cadou în perioada martie-aprilie 2020 – lunile în care, în mod tradițional, se acordă astfel de beneficii pentru 8 Martie și Paște – în ciuda dificultăților întâmpinate de companii, „volumul de bonusuri acordate salariaților sub formă de tichete și carduri Up Cadou nu a înregistrat scăderi semnificative”, potrivit comunicatului companiei.

Comparativ cu 2019, zona București-Ilfov se păstrează pe locul întâi la volumul acordat, atât pe suport electronic, cât și pe suport de hârtie. Zonele de est și nord-est au ales să treacă la carduri, comparativ cu alte zone, iar cei care și-au păstrat constantă politica HR de susținere și motivare a angajaților sunt companiile din zona centrală a țării.

Față de anul trecut, firmele din sud întâmpină dificultăți evidente, trecând de pe locul 3 în topul zonelor cu o politică HR atentă la salariați pe locurile 4 și 5. 

***

Cu o prezenţă de peste 17 ani în tara noastra, Up România deservește in prezent peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?