În ultimii ani, acordarea tichetelor și cardurilor cadou cu ocazia zilelor de 1 și 8 Martie s-a accentuat, atât în rândul companiilor mari, cât și în rândul celor mijlocii și mici. Astfel, „mai mult de 70% dintre companiile care acordă tichete și carduri de masă, oferă și tichete/carduri cadou, dintre care 5% sunt pentru zilele de 1 și 8 martie.”, potrivit unui comunicat emis de UpRomania.
Faptul că tichetele și cardurile cadou sunt un beneficiu tot mai des oferit de companii pentru 1 și 8 martie este reflectat și de modul în care au crescut vânzările în ultimii ani, creșterea fiind de la an la an cu aproximativ 18%.
Pentru acest an, Up România estimează o creștere de 10% a volumului de tichete și carduri cadou vândute cu această ocazie.
Tichetele cadou sunt scutite de taxe sociale, salariale și patronale, precum și de impozit, în limita unui plafon maxim de 150 de lei pentru fiecare salariat și pentru fiecare copil minor.
Conform datelor companiei Up România, companiile din București – Ilfov, Brașov–Sibiu–Cluj și cele din zona de Sud–Vest acordă cel mai mult acest beneficiu.
Beneficiarii tichetelor și cardurilor Up Cadou pot achiziţiona bijuterii, cosmetice, articole vestimentare şi încălţăminte, cărţi, jucării, obiecte de mobilier, decoraţiuni, electronice şi electrocasnice, servicii de turism etc.
În perioada 1-15 martie 2020, Up România aminteste ca le oferă femeilor care beneficiază de carduri și tichete Up Cadou promoții importante la branduri cum ar fi: Diverta, IPEKYIOL, KOTON, PARFOIS, PINKO, MaxMara, THE BODY SHOP.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: