Up Romania lanseaza o noua versiune a aplicatiei mobile asociata cardurilor de masa

30 martie 2017

Up România anunta ca a adus noi functionalităţi aplicaţiei mobile „Card UpRomania”, destinată utilizatorilor de carduri de masă. Aplicaţia permite utilizatorilor „un control sporit asupra tranzacţiilor efectuate şi acces la oferte speciale”, potrivit companiei.

„Aplicaţia permite utilizatorilor o gestiune rapidă a informaţiilor existente pe card, cum ar fi: consultarea soldului disponibil; istoricul tranzacţiilor şi alimentărilor; valabilitatea sumelor încărcate; posibilitatea de activare/blocare a cardului; geolocalizarea şi configurarea traseului până în magazinele partenerilor afiliaţi. De asemenea, aplicaţia mobilă Card UpRomania trimite utilizatorilor detalii despre tranzacţiile efectuate prin mesaje de tip push.”, se precizeaza in comunicatul de presa.

“Migrarea de la tichetele de masă pe suport de hârtie către cardurile de masă reprezintă un pas important către digitalizarea sectorului de beneficii acordate salariaţilor. Cardul de masă simplifică plăţile, permite folosirea unor fracţii din valoarea unui tichet şi oferă utilizatorilor control sporit asupra tranzacţiilor prin serviciile asociate, de tipul aplicaţie mobilă, SMS şi platformă online”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Aplicaţia Card UpRomania poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store.

“Ne propunem să dezvoltăm în permanenţă noi functionalităţi în cadrul aplicaţiei mobile, pentru a răspunde exigenţelor utilizatorilor şi a oferi interacţiuni simple şi rapide“, transmite Cătălin Marcu, Director Tehnic Up România.

https://www.youtube.com/watch?v=oFuPoDq0UpU&width=500&height=350

Cardul de masă Chéque Déjeuner de la Up România este în prezent acceptat de toate marile reţele comerciale, precum şi de un număr important de parteneri HORECA, printre care KFC, Pizza Hut, Immedio, City Grill, Buongiorno, Caru’ cu Bere, Hanul Berarilor, Pizza Dominium, Oro Toro, Li Wu, Magazinele Dobrogea, Pambac, Luca, Marisan, Paul.

Grupul Up comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 21 de milioane de utilizatori din întreaga lume.  Up România a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete pe suport de hârtie și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță, tichete de creșă Chèque Bébé.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash