Up Romania lanseaza o noua aplicatie pentru gestiunea cardurilor de beneficii 

16 septembrie 2019


Noua aplicație se numește Up Mobil și va înlocui aplicația Card UpRomania

Up România lansează o nouă aplicație care va purta numele de Up Mobil, prin intermediul căreia utilizatorii își vor putea gestiona cardurile de beneficii de la Up România: Up Dejun, Up Cadou, Up Vacanță și Up Cultură.

Pentru a putea folosi aplicația, utilizatorii își pot crea un cont nou, folosind o adresă de e-mail validă și câteva date de identificare. Ulterior, accesul în aplicație se face prin autentificare biometrica, care permite posibilitatea de login cu amprentă sau scanare facială.

Up Mobil dispune de un ecran principal care facilitează accesarea tuturor informațiilor importante: lista cardurilor, istoricul tranzacțiilor, soldul și sumele care urmează să expire pentru fiecare dintre cardurile disponibile, lista comercianților și partenerilor unde pot fi folosite cardurile, ofertele în curs, precum și opțiunea de a face recomandări de noi parteneri.

Noul modul cu opțiuni de management al cardurilor, care poate fi accesat direct din ecranul principal sau din meniul aplicației, permite activarea, blocarea, deblocarea cardurilor și reemiterea codului PIN.

Up Mobil vine și cu un plus de transparență în privința detaliilor disponibile despre tranzacții: tipul tranzacției, comerciantul și adresa unde a fost efectuată tranzacția, suma și informații despre dată și oră.

Pe lângă accesul la harta interactivă a partenerilor unde pot fi folosite cardurile emise de Up România, utilizatorii Up Mobil au la dispoziție oferte speciale din partea acestora, afișate în funcție de locație. Astfel, utilizatorii își vor putea planifica mesele și cumpărăturile, atât în funcție de locul în care se află, cât și de ofertele disponibile.

Cu o prezenta de 17 ani pe piata locala, Up România deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?