[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Up Mobil devine prima aplicatie de beneficii digitale cu versiune dedicata pentru utilizatorii Huawei

10 decembrie 2020

Up România anunta ca a finalizat dezvoltarea unei noi versiuni a aplicației Up Mobil în tehnologia HMS, astfel încât utilizatorii de carduri emise de companie (Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură și Up Vacanță), să poată beneficia de toate funcționalitățile acesteia de pe device-uri Huawei.  

Versiunea Android a aplicației Up Mobil a fost disponibilă în HUAWEI AppGallery încă din luna aprilie a acestui an, iar noua versiune nativă HMS vine să o înlocuiască pe aceasta, pentru o experiență adaptată cerințelor utilizatorilor Huawei. „În acest mod, Up România oferă beneficiarilor săi o gestionare simplă și rapidă a cardurilor Up România, direct din aplicația Up Mobil,” potrivit comunicatului.

2020 a fost anul în care digitalizarea a fost preocuparea noastră principală și sunt bucuroasă că am reușit să finalizăm versiunea Up Mobil cu servicii personalizate via HMS și să oferim astfel utilizatorilor de telefoane Huawei acces la aplicația Up Mobil din care aceștia își pot gestiona cu ușurință orice tip de card Up România. Pentru noi a fost extrem de important ca, indiferent de tehnologia folosită, beneficiarii noștri să aibă la dispoziție soluții digitale care să le ofere control sporit și confort în folosirea cardurilor Up România,” a spus Elena Pap, director general Up România și director regional Up Group.

“Ne bucurăm că reușim să le oferim utilizatorilor Huawei o versiune HMS actualizată a aplicației Up Mobil și o experiență de utilizare plăcută a cardurilor pe care le dețin. Controlul soldului sau plățile online sunt doar câteva dintre beneficiile importante pe care prezența Up Mobil în HUAWEI AppGalllery le aduce în viața utilizatorilor. În plus, accesul permanent la informații importante precum soldul curent sau tranzacțiile efectuate este posibil de oriunde și oricând, de pe ecranul dispozitivului Huawei personal.” , a declarat Ciprian Mirea, Director of Ecosystem and Head of Trade Marketing, Huawei Consumer Business Group România.

Aplicația Up Mobil dispune de un ecran principal care facilitează accesarea tuturor informațiilor importante: lista cardurilor, istoricul tranzacțiilor, soldul și sumele care urmează să expire pentru fiecare dintre cardurile disponibile, lista comercianților și partenerilor unde pot fi folosite cardurile, ofertele în curs, precum și opțiunea de a face recomandări de noi parteneri. 

Modulul cu opțiuni de management al cardurilor, care poate fi accesat direct din ecranul principal sau din meniul aplicației, permite activarea, blocarea, deblocarea cardurilor și reemiterea codului PIN.

Compania mai precizeaza ca Up Mobil aduce și un plus de transparență în privința detaliilor disponibile despre tranzacții: tipul tranzacției, comerciantul și adresa unde a fost efectuată tranzacția, suma și informații despre dată și oră.

###

Această nouă integrare cu tehnologia HMS se adaugă unui pachet de soluții digitale pe care Up România îl pune la dispoziția utilizatorilor săi. Din acest pachet fac parte: dezvoltarea soluției de plată pentru utilizatorii de telefoane Android, activarea serviciului Apple Pay pentru utilizatorii de iOS, plata cu cardurile Up România din MobilPayWallet, plata prin aplicația PaybyFace, realizarea de plăți online pe platformele și magazinele online afiliate.

Cu o prezenţă de 18 ani pe piata locala, Up România deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?