[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unul din patru clienți ING cu POS acceptă plăți direct pe telefonul mobil, prin ING SoftPOS. Peste 100.000 de tranzactii/luna. Plățile instant au devenit disponibile și pentru antreprenori, în ING Business.

20 iunie 2023

La un an de la lansare, aplicația ING SoftPOS, care transformă dispozitivul mobil Android într-un POS, se bucură de succes în rândul antreprenorilor români. Unul din patru clienți ING cu POS acceptă plăți contactless (efectuate cu cardul sau telefonul) direct pe telefonul mobil, prin intermediul ING SoftPOS. „În fiecare lună, aceștia efectuează peste 100.000 de tranzacții, iar volumele tranzacționate cresc substanțial.” – potrivit comunicatului.

Mai mult, ING a implementat plățile instant și pentru afaceri mici și mijlocii în aplicația de internet banking ING Business. Prin urmare, orice plată în lei, cu valoare mai mică de 50.000 lei, trimisă către un IBAN al unei bănci ce a aderat la sistemul instant, va fi încasată imediat de către partenerul de afaceri, fără niciun cost suplimentar sau pași în plus.


În ING, inovația este rezultatul conversațiilor continue purtate cu clienții noștri, iar rata de adopție a noilor opțiuni și servicii reprezintă, pentru noi, rata de succes a proiectelor dezvoltate. ING SoftPOS este un exemplu de succes în acest sens, iar ultima versiune lansată a încorporat sugestiile clienților noștri.
Totodată, am îmbunătățit experiența utilizatorilor în aplicația ING Business, astfel că aproape 70% dintre antreprenori accesează acum platforma de internet banking de pe mobil. Scopul nostru este să oferim o experiență digitală completă clienților, iar consultanța în persoană aduce o valoare adăugată operațiunilor pe care aceștia le efectuează în fiecare zi.
” – a spus Luana Sorescu – Head of Clients, divizia Business Banking, în cadrul ING Bank România.

___________

ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?