[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

UniCredit vrea sa se impuna ca cea mai buna banca cu acces la distanta

3 octombrie 2012

3 octombrie, 2012 – UniCredit lanseaza aplicatia de Mobile B@nking, care permite clientilor sa acceseze serviciile bancare in orice moment avand la dispozitie un telefon mobil cu acces la internet. Dispozitivul de securitate (token) utilizat pentru accesul la Online B@nking nu mai este necesar, datorita incorporarii programului de securitate in aplicatie. Codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal/telefonul mobil.

Astfel, UniCredit Tiriac Bank se afla printre primele banci din Romania care implementeaza serviciul de Mobile B@nking pentru aproape orice tip de telefon sau tableta: iPhone, iPad, BlackBerry, Nokia, Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson, etc.

Clientul poate solicita noua aplicatie fie intr-una din sucursalele bancii, fie prin contul deja existent de Online B@nking, folosind submeniul dedicat. In maximum 48 ore, clientul primeste, prin sms, din partea UniCredit Tiriac Bank, datele necesare descarcarii aplicatiei si validarii propriului cont. Este foarte simplu: aplicatia securizata este descarcata direct pe telefonul mobil/tableta clientului. Aceasta poate fi descarcata pe aproape orice telefon mobil, indiferent de reteaua de telefonie mobila nationala sau din strainatate.

O alta inovatie aplicata pentru serviciile bancare pe telefonul mobil de la UniCredit, comparativ cu utilizarea unui desktop/laptop, este inlocuirea token-ului cu un program de securitate in aplicatie. Oficialii bancii apreciaza ca serviciul de Mobile B@nking este sigur pentru client, dispozitivul de securitate nemaifiind necesar, datorita incorporarii acestui program special. Astfel, codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal/telefonul mobil. Accesul la aplicatie este, astfel, protejat de codul de activare, codul PIN definit de client si de codul de securitate incorporat in aplicatie.

Serviciul de Mobile B@nking este accesibil cu 2 lei pe luna sau gratuit in cadrul anumitor pachete, clientul are acces la conturile sale. Pentru tranzactiile efectuate prin Mobile B@nking, clientilor le sunt percepute aceleasi comisioane aferente platilor efectuate prin Online B@nking.

Prin Mobile B@nking clientii pot  vizualizara conturile (istoric, tranzactii efectuate, fara limita de timp), pot efectua plati in RON (standard si in regim de urgenta) si  transferuri intre conturile proprii, sabloane plati (sincronizate cu sabloanele existente in OnlineB@nking), carduri  (informatii, sold, tranzactii) si schimburi valutare (informatii rate de schimb, schimb valutar intre conturile proprii).

Serviciul este activ permanent iar clientii beneficiaza de asistenta tehnica profesionala prin telefon, e-mail sau mesaje online. In plus, orele limita de procesare a tranzactiilor sunt prelungite, prin Mobile B@nking, fata de casieria sucursalei. Clientul poate verifica in orice moment ce cheltuieli a facut si de unde, fiind suficient sa verifice optiunea Istoric din meniul Informatii Conturi.

Serviciile bancare la distanta, Online B@nking/Mobile B@nking, sunt gratuite in cazul tranzactiilor intre conturi deschise la UniCredit Tiriac Bank sau cu 50% mai ieftine in raport cu cele efectuate la ghiseele bancii in cazul tranzactiilor catre conturi deschise la alte banci.

„Mobile B@nking si Online B@nking reprezinta unele dintre cele mai dinamice servicii oferite de banca noastra, deoarece suntem constienti ca este foarte important sa tinem pasul cu inovatiile tehnologice, pentru a le oferi clientilor cele mai bune solutii”, a declarat Bogdan Spuza, Director Marketing & Segmente in cadrul diviziei Retail a UniCredit Tiriac Bank.

Numarul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Tiriac Bank a ajuns, la jumatatea acestui an, la peste 116.000 de clienţi dintre care peste 79.000 sunt persoane fizice, si 37.00 persoane juridice.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?