[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

UniCredit Tiriac Bank adauga noi functionalitati aplicatiei de Mobile B@nking

8 mai 2014

Utilizatorii de Mobile B@nking de la Unicredit Tiriac Bank isi pot plati acum facturile de oriunde s-ar afla (Vodafone, Orange, Romtelecom, RDS&RCS, GDF Suez, Enel Muntenia), pot sa efectueze plati rapide folosind cautarea interactiva, sa solicite produse bancare precum imprumuturi sau carduri de credit si sa isi constituie singuri depozite la termen.

Totodata, clientii pot afla foarte usor care este cea mai apropiata sucursala a bancii sau care este bancomatul care se afla la cea mai mica distanta, prin intermediul hartii cu unitatile bancii si ATM-uri. Noile optiuni se adauga functionalitatilor deja existente in prima versiune a aplicatiei de Mobile B@nking, lansata de UniCredit Tiriac Bank in septembrie 2012.

In varianta initiala, functionalitatile aplicatiei erau urmatoarele: informatii sold, istoric cont, istoric tranzactii efectuate cu cardul, plati in lei, transfer intre conturile proprii in lei, schimb valutar, informatii utile (ore limita de procesare a operatiunilor, informatii despre carduri, despre schimbul valutar, numarul de telefon al Call Center-ului), salvarea sabloanelor de plati si sincronizarea cu cele deja existente in Online B@nking-ul UniCredit Tiriac Bank, memorarea beneficiarilor, vizualizarea acestora din Online B@nking si serviciul de cautare dupa denumire.

Ceea ce a diferentiat prima varianta a aplicatiei, la momentul lansarii, a fost faptul ca era disponibila pentru aproape toate tipurile de device-uri mobile (aproximativ 1.300 de terminale compatibile), inclusiv Java si BlackBerry. Versiunea standard pentru Java si BlackBerry este in continuare disponibila pentru clientii Unicredit, posesori ai acestor tipuri de dispozitive mobile.

Varianta imbunatatita a Mobile B@nking este in prezent disponibila pentru Android si iOS, cele mai folosite sisteme de operare pentru acest tip de aplicatii. Cu toate ca utilizarea de pe alte tipuri de device-uri s-a dovedit mult mai redusa, UniCredit Tiriac Bank pregateste update-uri si pentru sistemele Java si BlackBerry (de exemplu, plati de utilitati).

Pretul abonamentului lunar pentru Mobile B@nking este 2 lei, insa aplicatia poate fi accesata si gratuit, in cadrul ofertelor pentru pachete de produse si servicii ale bancii.

Potrivit comunicatului bancii, „In Mobile B@nking, clientul controleaza totul in deplina siguranta. Se bucura de acces unic pentru identificare si semnarea platilor, cu ajutorul codului PIN. De asemenea, daca uita sa se deconecteze, aplicatia se inchide automat dupa doua minute de inactivitate. Transmiterea informatiilor intre UniCredit Tiriac Bank si utilizatori se face criptat utilizand protocolul securizat SSL 128 biti.”

O alta noutate pe care banca a introdus-o si care se poate accesa tot din kit-ul de Mobile B@nking este aplicatia Mobile Token. Aceasta reprezinta o solutie software, accesibila pe telefonul mobil, care inlocuieste dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului in platforma Online B@nking sau semnarii platilor initiate in aceasta.

Utilizatorul nu va mai avea astfel nevoie si nici grija unui dispozitiv separat pentru a accesa Online B@nking de pe desktop sau laptop, ci va putea folosi tot telefonul mobil. In acest moment, aplicatia Mobile Token este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS, dar va fi la randul sau disponibila si pentru Java si BlackBerry.

Folosind canalele alternative, aplicatiile de Mobile B@nking si Online B@nking, pentru tranzactiile in lei, clientul plateste jumatate din tariful pentru operatiuni interbancare (intre UniCredit Tiriac si o alta banca) efectuate la casierie, iar cele intrabancare (intre conturi deschise tot la UniCredit Tiriac Bank) sunt gratuite. Orele limita de procesare a platilor sunt extinse fata de casierie, respectiv cu pana la 3 ore mai mult fata de aceasta.

UniCredit Tiriac Bank are aproximativ 600.000 de clienti activi, prin intermediul a 188 sucursale. Dintre acestia, la finele anului 2013 existau aproape 7.000 de clienti inrolaţi in serviciul de mobile banking, care realizasera in cursul anului trecut circa 19.000 de tranzactii, in valoare totala de 1,85 miliarde lei, potrivit efinance.ro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?