Unicredit ofera clientilor premium linie dedicata in infocenter si sesiuni de „coaching” pe legislatie fiscala

14 iunie 2018

Clienții (1) UniCredit pot apela acum la un nou serviciu oferit de bancă – UniCredit Upgrade, prin intermediul căruia le este oferit suport sporit în gestionarea resurselor financiare.

„Clienții din comunitatea Upgrade pot beneficia de suport pentru proiectele lor financiare prin avantaje precum: întâlniri periodice cu un expert UniCredit în economii și investiții, care le poate oferi informații valoroase despre piața bancară; o linie dedicată în InfoCenter UniCredit, de unde pot afla orice informație legată de serviciile bancare; oferta tranzacțională completă de cont curent „GeniusCont” și cardul de credit UniCredit Premium, ambele cu avantaje de tranzacționare dedicate.”, se arata in comunicat.

De asemenea, clienții vor afla cum își pot gestiona economiile cu ajutorul produselor bancare UniCredit din newsletter-ul lunar Upgrade și „vor beneficia de sesiuni de coaching despre modificările legislative și fiscale din ultimul timp”, mai precizeaza banca.

(1) Serviciul Upgrade poate fi accesat de clienții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii: încasează lunar în contul curent suma minimă de 5.000 de lei / echivalentul în valută sau care au economii și investiții de cel puțin 200.000 de lei / echivalentul în valută, şi care accesează lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank.

Lansarea Upgrade vine în contextul angajamentului UniCredit Bank de a le oferi clienților săi soluții bancare personalizate, adaptate stilului lor de viață și care le pot ușura viața și interacțiunea cu banca.

„Prin serviciul Upgrade, UniCredit își păstrează promisiunea de a fi banca pentru lucrurile care contează. Fie că vorbim despre investiții, economii sau operațiuni bancare simplificate, Upgrade le oferă clienților noştri beneficii cu o valoare tangibilă, prin care să poată profita de orice oportunitate financiară. Ne bucurăm să lansăm un serviciu de banking la un alt nivel și îi invităm pe clienții noștri să se alăture comunității Upgrade”, a declarat Septimiu Postelnicu, director executiv al diviziei de retail UniCredit Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash