[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit isi incurajeaza clientii sa foloseasca aplicatia de Mobile Banking oferind dobanzi mai mari la depozitele constituite online

7 august 2018

UniCredit Bank desfăşoară până pe 28 septembrie 2018 o campanie prin care remunerează depozitele în lei constituite pe şase luni, exclusiv prin mijloace digitale, cu 3,5% pe an, o dobândă considerata de banca „foarte atractivă pentru produsele din această categorie”.

Concret, clienţii persoane fizice pot beneficia de aceasta dobânda pentru orice depozit nou la UniCredit Bank cu o sumă minimă de 10.000 de lei şi constituit exclusiv utilizând aplicaţiile de Online Banking sau Mobile Banking. Dobânda de 3,5% pe an se acordă pentru maxim 1.000.000 lei per client.

Pentru depozitele la termen in EUR sau USD cu dobanda fixa pe 1, 3, 6 sau 12 luni constituite in sucursala sau prin intermediul Contact Center se aplica dobanda corespunzatoare pentru depozitul constituit prin Online Banking sau Mobile Banking minus 0.15 puncte procentuale.

„Această nouă lansare vine în contextul strategiei de digitalizare urmate de UniCredit Bank, în care utilizarea aplicaţiilor de Mobile Banking şi Online Banking aduce clienţilor numeroase extra-beneficii. Printre acestea se numără accesul la Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi, în care pot face o operaţiune online de schimb valutar la cursul publicat de BNR, în limita a 1.000 euro/zi), bani înapoi pentru plata facturilor (3 lei/lună în cont pentru minim trei facturi de utilităţi plătite lunar) sau dobânda dedicată pentru depozitele constituite prin aceste aplicații.”, potrivit comunicatului de presa.

“Dezvoltăm constant produse și servicii competitive pentru a ne ajuta clienţii să aibă acces la lucrurile care contează cu adevărat pentru ei. În acest context, venim acum cu o ofertă dedicată în particular, dar nu exclusiv, segmentului de clienţi Upgrade, un segment tot mai important şi în România. Recompensăm, prin această ofertă, depozitele noi constituite şi, totodată, ne reconfirmăm direcţia strategică asumată în sensul digitalizării activităţii noastre, încurajând o dată în plus clienţii să folosească aplicaţiile de Online şi Mobile Banking ale băncii, pentru a obţine extra-beneficii importante pentru ei”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepreședinte Executiv, Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.

Alături de clienţii Upgrade, respectiv cei care îndeplinesc cumulativ condiţiile de a încasa lunar în contul curent suma minimă de 5.000 de lei / echivalentul în valută sau care au economii și investiţii de cel putin 200.000 de lei / echivalentul în valută, și totodată de a accesa lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank, la oferta curentă au acces toţi clienţii care dețin cel puțin un cont curent și un cont de depozit, ambele în lei la UniCredit Bank.

Comisionul de retragere numerar prin casierie dupa prima prelungire automata a depozitului, la data maturitatii, este zero.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?