La doar doi ani de la lansarea produsului UniCreditCard, institutia financiara non-bancara UniCredit Consumer Financing (UCFIN) depaseste pragul de 100.000 de carduri de credit in circulatie, ajungand la o cota de 3,3% din piata cardurilor de credit din Romania, conform raportarii BNR la decembrie 2016.
Clientii detinatori de UniCreditCard vin preponderent din mediul urban, au varsta peste 35 de ani si au studii medii sau superioare. Un utilizator de card de credit UniCreditCard inregistreaza in medie 32 tranzactii/an, in valoare totala de 4.650 lei, principalele categorii de comercianti la care acestea se efectueaza incluzand magazine de tip alimentar, IT&C, magazine de moda si accesorii, magazine de constructii si amenajari interioare sau benzinarii. Din totalul limitei de credit utilizata, 76% o reprezinta tranzactii rambursate in rate, ceea ce confirma inca o data afinitatea clientilor pentru aceasta functionalitate.
UCFIN ofera clientilor sai carduri de credit cu tehnologie contactless, emise sub sigla Mastercard si integrate in standardul international de securizare a platilor prin internet, sistemul 3DSecure. Acestea sunt disponibile spre achizitionare in reteaua de sucursale UniCredit Bank, dar si in magazinele partenere precum Altex, Media Galaxy, Dedeman, Mobexpert sau iSTYLE Romania.
Portofoliul include si categoria Premium World, distribuit doar prin sucursalele UniCredit Bank, un card de credit cu facilitati pentru persoanele care calatoresc, precum acces gratuit in Lounge-urile Mastercard din Aeroporturile Internationale Henri Coanda Bucuresti si Viena sau asigurare de calatorie gratuita.
UniCredit Consumer Financing isi propune pentru 2017 „sa mentina un ritm de crestere semnificativ al portofoliului”. „Ultimele tendinte ale pietei cardurilor si apetitul pentru digitalizare al consumatorilor sunt principalele directii care ghideaza institutia financiara in dezvoltarea instrumentelor sale de plata.”, potrivit comunicatului de presa.
Toate cardurile UniCreditCard ofera, ca facilitati de baza: beneficiul de cash-back la orice cumparatura (acesta se traduce prin 1% sau 2% inapoi din valoarea tranzactiilor efectuate la comercianti, in functie de tipul de card, sub forma de puncte UniCredit, 1 punct=1 leu, ce pot fi apoi utilizate la noi cumparaturi sau pentru plata comisionului anual de administrare a cardului); posibilitatea de a rambursa in pana la 12 rate fara dobanda tranzactiile efectuate oriunde in lume printr-un simplu raspuns la SMS sau apeland 24/7 in InfoCenter; discounturi si rate fara dobanda la partenerii agreati.
UniCredit Consumer Financing IFN SA este parte a grupului UniCredit Bank din Romania si si-a inceput activitatea in 2008. Specializată in finanţarea persoanelor fizice, institutia financiara ofera credite de nevoi personale fara ipoteca si carduri de credit prin reteaua de sucursale a UniCredit Bank, prin reteaua UniCredit Consumer Financing si prin reteaua de parteneri comerciali, precum si credite auto.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: