UniCredit Consumer Financing a lansat Programul Aniversar – procentul de cash back se dubleaza in luna in care este nascut detinatorul cardului primar

30 iunie 2017

Pentru clienţii deţinători de carduri de credit UniCredit, UniCredit Consumer Financing lanseaza un program aniversar care vine să completeze programul standard de loializare ce recompensează toate tranzacţiile efectuate cu UniCreditCard cu cash-back de 1% sau 2% din valoarea acestora în funcţie de tipul de card (cash-back-ul se acordă sub formă de puncte UniCredit, 1 punct = 1 leu).

„Prin Programul Aniversar, procentul de cash-back aferent programului de loializare se dublează în luna corespunzătoare celei în care este născut deţinătorul cardului primar. Astfel, un client poate primi înapoi până la 4% din valoarea tranzacţiilor efectuate atât prin intermediul cardului primar, cât şi prin intermediul cardului suplimentar, punctele putând fi utilizate pentru noi cumpărături sau pentru achitarea comisionului de administrare a instrumentului de plată.”, potrivit comunicatului de presa.

De Programul de loializare beneficiază toţi posesorii de carduri de credit UniCreditCard (Premium, Principal sau Partener) care efectuează tranzacţii naţionale, internaţionale sau pe Internet, inclusiv plata facturilor de utilităţi.

„Clienţii utilizatori de card se împart în două categorii, unii preferă rambursarea tranzacţiilor în rate, alţii preferă să primească înapoi un procent din valoarea tranzacţiilor. Pentru că ne dorim să le fim alături în cele mai importante momente cu ofertele potrivite, Programul Aniversar a fost creat pentru a celebra o lună specială din viaţa deţinătorului de card, în care cel mai probabil se efectuează mai multe cumpărături, care acum devin mai avantajoase. Este un mod de a recompensa fidelitatea clientilor noştri”, a declarat Claudia Nica, Şef Departament Strategie de Afaceri şi Dezvoltare în cadul UniCredit Consumer Financing.

Cardurile UniCreditCard oferă deţinătorilor toate beneficiile pe care le poate oferi un card de credit în piaţa din România. Astfel, pe lângă beneficiul de cash-back la orice cumpăratură, cardurile oferă posibilitatea de a rambursa în până la 12 rate fără dobândă tranzacţiile efectuate oriunde în lume printr-un simplu răspuns la SMS sau apelând 24/7 în InfoCenter, precum şi discounturi şi rate fără dobândă la partenerii agreaţi (lista acestora pe www.discountry.ro).

UniCredit Consumer Financing oferă carduri de credit cu tehnologie contactless, emise sub sigla Mastercard, prin intermediul reţelei de sucursale UniCredit Bank sau în magazinele partenere. În plus, portofoliul include şi categoria Premium World, distribuit doar prin sucursalele UniCredit Bank.

Operationala din 2008, UniCredit Consumer Financing IFN SA este parte a grupului UniCredit Bank din România, fiind specializată în finanţarea persoanelor fizice: credite auto, credite de nevoi personale fără ipotecă şi carduri de credit prin reţeaua de sucursale a UniCredit Bank, prin reţeaua UniCredit Consumer Financing şi prin reţeaua de parteneri comerciali.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?