[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit Bank Romania anunta introducerea portofelului electronic in aplicatia de mobile banking

20 februarie 2018

UniCredit Bank anunta lansarea de noi facilități în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodată, clienții pot anula plățile în lei în așteptare direct din aplicație și se pot bucura de un design optimizat pentru ecranele hartă ATM, curs valutar, detalii contact și mesaje.

”Modulul de plăţi are acum o interfaţă de utilizare îmbunătăţită, care ajută clienţii să efectueze plăţi mai rapid şi mai uşor utilizând gesturi swipe şi scroll. Suplimentar, portofelul electronic oferă control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu o simplă atingere a ecranului. Nu în ultimul rând, deținătorii unui telefon iPhone X au acum posibilitatea de a se autentifica în aplicație și de a semna tranzacții prin funcția Face ID Recognition.”, potrivit comunicatului de presa.

„Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este să devenim un jucător cât mai puternic, printr-o creștere susținută a numărului de clienți. De aceea, încercăm mereu să inovăm, oferind clienţilor noştri platforme digitale moderne, procese simplificate și oferte competitive, care să le ușureze viața și interacțiunea cu banca. În acest context, aplicația de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent în ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lăsat aşteptate, în condiţiile în care, pe parcursul anului 2017, numărul de utilizatori ai aplicaţiei de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

In 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile – o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, liber profesioniștilor și persoanelor fizice autorizate –, a implementat semnarea plăților de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale și a oferit o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale faţă de depozitele constituite la casieriile băncii.

Banca mai precizeaza ca ofera clienţilor care folosesc aplicaţia Mobile Banking de la UniCredit o serie de alte beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi în care pot face o operaţiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilităţi (3 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,15 puncte procentuale faţă de dobânda standard la depozitele constituite prin Mobile Banking sau Online Banking.

Aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare.
Aplicaţia Mobile Banking poate fi descărcată din Google Play sau App Store.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?