Unicredit Bank ofera clientilor persoane fizice o versiune imbunatatita a aplicatiei Mobile Banking

15 octombrie 2020

Noua versiune a Mobile Banking încorporează sugestiile transmise de către clienți și cele mai noi tehnologii, „oferind un design nou, modernizat, și o interacțiune a clienților cu aplicația mai simplă și mai intuitivă,” potrivit comunicatului.

Astfel, folosind noua aplicație Mobile Banking, clienții persoane fizice au acces la informații privind conturile, cardurile, creditele și produsele de economisire pe care le dețin la UniCredit și pot face operațiuni mult mai simplu și rapid (verificări sold, alerte push gratuite, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăți cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit și credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii etc.).


În plus, meniul îmbunătățit permite realizarea de plăți (transferuri între conturi proprii, alte conturi, sau plăți de facturi) chiar din ecranul de login, simplificând pașii necesari pentru efectuarea operațiunilor.

Nu în ultimul rând, noua aplicație Mobile Banking de la UniCredit Bank include o funcție îmbunătățită de categorisire a tranzacțiilor, prin care clienții se bucură de control sporit asupra finanțelor proprii, având posibilitatea de a-și planifica, ajusta și verifica mai ușor bugetul.

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: „Transformarea digitală este de mai mulți ani una dintre direcțiile noastre strategice, iar perioada prin care trecem reprezintă o oportunitate și o provocare de a ne adapta procesele noii realități digitale cu o viteză și mai mare. Am dezvoltat noua aplicație Mobile Banking în primul rând cu acest gând, să avem o platformă tehnologică care să ne permită să dezvoltăm și mai rapid procese digitale. În plus față de evoluția tehnologică, noul Mobile Banking le oferă clienților noștri o experiență digitală îmbunătățită și simplifică interacțiunea cu produsele bancare și realizarea de operațiuni de la distanță. Față de finalul anului 2019, am  înregistrat o creștere cu 15% a numărului de clienți care utilizează Mobile Banking și vom continua să dezvoltăm funcționalitățile și beneficiile aplicației, devenită în ultimii ani un canal preferat de interacțiune cu banca al clienților și un instrument digital central în oferta UniCredit Bank”.

Suplimentar, clienții care folosesc aplicația Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate* (o oră pe zi în care pot face o operațiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilități* (10 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,5 puncte procentuale față de dobânda standard la depozitele în lei constituite prin Mobile Banking.

Aplicațiile Online Banking și Mobile Banking ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?