[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit Bank inaugureaza un nou model de sucursala pe baza opiniilor primite de la clienti – serviciile de casierie vor fi mentinute

18 septembrie 2018

Noul format de sucursală, în cadrul Charles de Gaulle Plaza (Piața Charles de Gaulle nr. 15) este primul spațiu de acest tip, transformat pornind de la opiniile oferite de clienți și cuprinde multiple îmbunătățiri în privinţa serviciilor oferite clienţilor.

„Printre îmbunătăţirile aduse se numără consultanța personalizată oferită încă de la intrare pentru orientarea către punctele de interes, optimizarea fluxului de clienți prin sisteme automatizate cât și crearea unor spații dedicate de discuție one-to-one, cu soluții mobile de banking.”, potrivit comunicatului de presa.

„Prin lansarea acestui model de sucursală, lansăm şi un nou model de implicare a clienţilor în transformarea băncii. Am înţeles de la clienţi că, pe de o parte, se aşteaptă la soluţii moderne pentru interacţiunea digitală cu banca, prin Mobile Banking avansat, iar, pe de altă parte, pentru acele momente în care vin în sucursală, clienţii îşi doresc o experiență cât mai plăcută, rapidă şi ghidată personal indiferent de produsele sau serviciile pe care le folosesc. Vom continua acest proces de remodelare cu alte sucursale din București și din țară, menţinând în acelaşi timp servicii importante pentru clienţii noştri, aşa cum sunt cele de casierie”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepreședinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank.

Pentru o eficientizare cât mai bună a timpului petrecut în sucursala Charles de Gaulle, clienții pot alege, încă de la intrare, să apeleze la un consultant pentru direcționare către ghișeul potrivit și/sau să utilizeze sistemul automatizat de „queuing” (sistem digital de tichete de ordine).

De asemenea, în spațiile special amenajate sunt disponibile tablete cu acces la internet, pe care clienții le pot folosi în scop personal în timpul de asteptare. O altă noutate este reprezentată de sistemul de feedback digital, direct corelat cu serviciile accesate, pentru a putea monitoriza în timp real nivelul de satisfacție al clienților.

Pentru a asigura un nivel înalt de calitate al noilor servicii, angajații din sucursală au participat la diverse programe de pregătire, cu scopul de a îmbunătăți competențele deținute și de a asigura un nivel ridicat de specializare al întregului personal.

Inițiativa transformării sucursalei Charles de Gaulle a început în februarie 2018, ca parte integrantă a strategiei UniCredit de a oferi soluții personalizate, care să le ușureze clienților viața și să faciliteze interacțiunea cu banca. În acest context, banca a organizat un eveniment pentru a implica direct clienții săi în conturarea unui nou model de sucursală. Concluziile principale au stat la baza procesului de remodelare a sucursalei Charles de Gaulle și vor fi aplicate și altor sucursale mari UniCredit Bank din București și din țară.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?