[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit Bank a ajuns la 650.000 de clienti in Romania – crestere anuala cu 15%, ca efect al digitalizarii

4 august 2016

Unicredit Bank raporteaza pentru finele primului semestru din acest an o bază de circa 650.000 de clienţi, în creştere cu aproape 15% faţă de intervalul similar din 2015 – fiind cea mai mare crestere inregistrata in randul bancilor care au raportat rezultatele aferente primei jumatati de an. Multi dintre clienti sunt atrasi de canalele alternative, unde banca inregistreaza cresteri spectaculoase ale numarului de utilizatori.

„Ne bucură, în particular, răspunsul pozitiv pe care clienţii l-au dat demersurilor pe care le facem în direcţia digitalizării activităţii noastre – banca înregistrând în iunie 2016 o creştere de aproape 80% faţă de finalul anului 2015 a numărului de clienţi care utilizează aplicaţia noastră de Mobile B@nking”, a declarat Răsvan Radu, Country Chairman UniCredit în România şi CEO al UniCredit Bank.


În zona de servicii de retail, banca a continuat demersurile în direcţia digitalizării activităţii sale. Astfel, în prima jumătate a anului, aplicaţia Mobile B@nking a fost dezvoltată prin adăugarea unor noi funcţionalităţi, care permit utilizatorilor să realizeze direct de pe telefonul mobil operaţiuni variate. Totodată, UniCredit Bank este prima bancă din România care a lansat un card pentru acordarea tichetelor de masă în format electronic, Card Meniu. Nu în ultimul rând, în primele şase luni ale anului, banca a introdus tehnologia contactless pe întreg portofoliul de carduri.

Mai multe detalii despre rezultatele financiare ale Unicredit aferente primului semestru aici – comunicat de presa

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?