[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Unicredit anunta imbunatatirea aplicatiei de mobile banking – curand va fi adaugata si optiunea de autentificare prin scanare de amprenta

25 aprilie 2016

Mobile B@nking de la UniCredit include o serie de caracteristici considerate unice pe piaţa bancară din România: reunește în cadrul aceleiaşi aplicaţii modulele de Mobile B@nking şi Mobile Token, precum și o serie de funcționalități utile – o hartă interactivă care îi ajută pe utilizatori să găsească uşor cel mai apropiat ATM UniCredit, un calculator pentru schimb valutar sau informaţii despre cum se poate intra rapid în contact cu banca. Toate aceste servicii pot fi utilizate fără logare.

„Am îmbunătăţit aplicaţia Mobile B@nking, completând funcţionalităţile oferite în aşa fel încât utilizarea ei face din orice telefon echivalentul unei sucursale UniCredit, deschisă mereu și accesibilă de oriunde. Totul este la îndemâna utilizatorilor la orice oră din zi: ştiu imediat câți bani au în cont, pot trimite ușor bani, îşi pot plăti facturile și urmări creditele şi economiile”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking.

Accesul în propria sucursală virtuală se realizează simplu, prin introducerea unui cod PIN, care garantează siguranța și confidențialitatea tranzacțiilor efectuate. Aici clienții au la dispoziție o gamă variată de servicii bancare: plăți în lei, transferuri între conturi, plata utilităților cu scanarea codului de bare de pe factură sau realizarea de schimburi valutare.

Acestora li se adaugă funcții îmbunătățite precum posibilitatea de a constitui depozite, accesul în timp real la tranzacțiile efectuate cu cardul, vizualizarea economiilor și creditelor, inclusiv solicitarea de produse noi.

„Mobile B@nking a fost proiectată special pentru dispozitivele cu ecran tactil, putând fi folosită foarte simplu şi intuitiv utilizând o multitudine de gesturi tactile. Prin glisarea ecranului în jos se poate efectua rapid o plată, prin glisarea (swipe) stânga sau dreapta se pot accesa tranzacţiile efectuate cu cardul sau economiile şi creditele.”, potrivit comunicatului de presa.
Aplicaţia este disponibilă pentru telefoanele şi tabletele cu sistem de operare Android, iOS şi Windows.

Banca mai precizeaza ca dezvoltarea aplicaţiei va continua prin adăugarea de noi funcţionalităţi. Astfel, „în scurt timp va fi adăugată opţiunea de autentificare în aplicație prin scanare de amprentă, ridicând astfel standardele de securitate oferite de acest serviciu”.

Tot în 2016 utilizatorii vor avea acces la un modul de gestionare a cheltuielilor care îi va ajuta să îşi poată stabili bugete maxime de cheltuieli lunare împărţite pe categorii, vor putea urmări dacă reuşesc să le respecte şi îşi vor putea stabili obiective de economisire.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?