McCann Erickson Bucuresti si UniCredit Consumer Financing au lansat campania „implineste dorinte de-o viata!”, o campanie de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium lansate in luna martie a acestui an de UniCredit Consumer Financing. Pe durata campaniei (29 mai 2015 – 31 iulie 2015), utilizatorii beneficiaza de 12 rate fara dobanda oriunde, in tara si in strainatate.
In plus, cu UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, utilizatorii vor avea posibilitatea sa acumuleze puncte in valoare de 2% din tranzactiile efectuate la comercianti, pe care le pot transforma in bani, pana la 100 de lei pe luna.
Pentru clientii care au o viata activa, calatoresc si sunt mereu in cautare de oferte speciale la o gama variata de comercianti, banca a pregătit UniCreditCard Premium, un card ce permite accesul la lounge-urile MasterCard din aeroporturile Henri Coandă si Vienna International Airport, dar si la reducerile si ofertele speciale, prin programul MasterCard Elite.
“UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, au un design nou, elegant, semitransparent, si un pachet de beneficii atragator. Noua campanie de comunicare dezvoltata de McCann Erickson Bucuresti vine in sprijinul eforturilor noastre si vorbeste despre toate acele dorinte neimplinite (ale noastre sau ale celor dragi noua) pe care acum le putem realiza mai usor, cu mai putin efort, tocmai datorita noilor beneficii ale cardurilor de credit de la UniCredit Consumer Financing”, a declarat Anca Nuta, Director Identitate si Comunicare la UniCredit tiriac Bank.
”Daca folosesc cardul in mod curent si achita integral sumele cheltuite pana la scadenta, clientii pot castiga in fiecare an pana la 1.200 de lei, fara a avea costuri cu dobanda. Practic, intr-o piata in care dobanzile la depozite ajung si pana la 0.5% pe an, acest card ofera 2% din valoarea tuturor sumelor cheltuite la comercianti”, a declarat Gauthier van Weddingen, Director Executiv al UniCredit Consumer Financing.
Spotul TV al campaniei
https://www.youtube.com/watch?v=wk8paL_NqfI&width=500&height=350
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: