La 20 de ani de la lansarea in Romania a tichetelor de masa Edenred, compania anunta ca peste 2,5 mil. de anagajati primesc acest beneficiu extra-salarial, reteaua de acceptare numarand „zeci de mii de comercianti parteneri”, potrivit Edenred.
Tichetele de masă au făcut tranziția spre era digitală începand din anul 2015, când Edenred a lansat primele tichete de masă electronice – cardurile de masă.
În 2018, dupa doar 2.5 ani de la lansarea tichetelor de masă electronice, Edenred a depășit deja pragul de 650 000 de carduri de masă Ticket Restaurant® emise pe piață, având în 2017 peste 22 milioane de tranzacții cu cardul, cu 70% mai multe decât în 2016. Plățile prin tehnologia Contactless depășesc 80% din totalul tranzacțiilor.
Edenred a fost desemnat Emitentul Anului pe segmental „carduri de masa” in cadrul Galei NOCASH, pentru al doilea an consecutiv. Volumele inregistrate pe cardurile Edenred in 2017 au fost de 806 mil. lei, in crestere cu 30% fata de 2016.
Odată cu apariția cardului cu tichete de masă, Edenred a dezvoltat aplicația mobila și platforma online My Edenred, adoptate de peste 80% dintre utilizatori, prin care beneficiarii pot afla in timp real soldul disponibil pe card, istoricul tranzacțiilor și diverse alte informatii utile, direct de pe telefonul mobil, tabletă sau laptop.
«Noua lume digitală ne deschide noi posibilități de a crea avantaje pentru întregul ecosistem pe care Edenred îl pune în conexiune: companiile angajatoare, salariații și comercianții parteneri. În ultimii 20 de ani, Edenred a scris atât istoria tichetelor de masă în România, cât și fiecare inovație în domeniul soluțiilor de motivare a salariaților și optimizare a cheltuielilor de afaceri. În urmă cu două decenii am emis tichetul de masă 001 în România, iar în 2015 am fost primii care am lansat varianta lui pe card. Ulterior, am emis primul tichet cadou, apoi primul tichet de asistență socială, primele carduri preplătite de cadouri, primele vouchere de vacanță electronice, prima solutie de decont digital. Nu ne oprim aici, urmează să construim noi oportunități în viitor, dedicate clienților și partenerilor noștri.» declară Dana Sîntejudean, Director General Edenred România și Moldova.
În România, Edenred deservește peste 35.000 de companii-client și 1 milion de utilizatori pentru tichete și carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete cadou, carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri. Cu un volum emis de peste 26 de miliarde de euro anual la nivel mondial, din care 78% prin solutii digitale, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și internațional.
Grupul reuneste intr-o retea unica 44 de milioane de angajati, 770.000 de companii si institutii publice si 1.5 milioane de comercianti parteneri. Listata la bursa Euronext Paris sub indexul CAC Next 20, Edenred activeaza in 45 de tari, avand aproape 8.000 de angajati.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: