[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Un start-up care a dezvoltat o solutie ce „converteste” pana la 30% din totalul clientilor care abandoneaza comanda online a castigat marele premiu la How to Web: o investitie de 225.000 euro

8 decembrie 2020

Un startup fondat de doi români, care dezvoltă un serviciu de marketing pentru magazinele online, a câștigat premiul cel mare, o investiție de 225.000 de euro, la competiția Startup Spotlight 2020 organizată online de How to Web, de la București, potrivit startupcafe.ro.

Startup-ul câștigător Cartloop ajută magazinele să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text. Întregul proces este realizat cu o intervenție umană minimală. Mai exact, când un client care își oferă acordul pentru a primi suport și marketing prin SMS începe procesul de finalizare a comenzii, dar abandonează, Cartloop îl contactează printr-un mesaj text pentru a înțelege motivul renunțării și pentru a-l putea asista dacă e nevoie.

Cartloop susține că prin soluția sa „convertește” între 15-30% din totalul clienților care abandonează comanda comparativ cu SMS-urile sau emailurile automate care ating o rată de conversie de 4-8%.

Imaginați-vă că trimiteți un SMS brandului preferat și că primiți raspuns imediat – ca și cum ați vorbi cu cel mai bun prieten. Viitorul în eCommerce înseamnă construirea unei relații personale cu clienții și tocmai aceasta este ideea din spatele Cartloop.”, afirmă Andrei Negrău, cofondator și CEO al Cartloop.

Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Fondatorii intenționează ca din 2021 să se dezvolte la nivel global. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.

Clienții Cartloop sunt magazine mici și mijlocii din domenii precum fashion, electronice, gadgeturi, nutriție sau food delivery. Aplicația  se integrează în platforma de comerț online Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.

În septembrie 2020, Cartloop a obținut o finanțare de capital de risc de 300.000 de euro din partea fondului de investiții românesc GapMinder VC și o contribuție de tip angel investment din partea antreprenorului Cristian Tamaș (TypingDNA).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?