[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Un nou serviciu de curierat ofera romanilor cabine de proba in punctele de livrare

23 decembrie 2016

Coleto, parte a unui grup internațional de curierat care operează în mai multe țări europene încă din 1993, activează și pe piața românească și anunță un parteneriat important cu FashionUP, unul dintre marii retaileri online de FashionUP. Compania Coleto plănuiește să ofere românilor servicii de curierat accesibile, unice și personalizate prin rețeaua sa de puncte de lucru cu acces ușor.

Coleto funcționează ca o cooperativă unică între companii logistice și de curierat din România, în scopul creării unei rețele unitare care deservește comerțul online în București. Invitația la colaborare este deschisă oricăror alte companii de logistică și curierat care ar dori să se alăture și să faciliteze livrarea rapidă și sigură a produselor comandate online către clienți.

În acest sens, din ianuarie 2017, Coleto începe un parteneriat cu binecunoscutul retailer online FashionUP. Clienții magazinului au astfel oportunitatea de a le fi livrate hainele și accesoriile comandate online într-un mod sigur și rapid către cel mai apropiat punct de lucru Coleto. De acolo îl pot ridica oricând le este convenabil, fără a-și mai planifica programul în funcție de vizita curierului și fără a plăti taxe suplimentare de depozitare.

Mai mult, Coleto oferă opțiunea de a returna o parte din comandă, păstrând doar produsele dorite, dacă nu le mai dorește pe toate sau vrea să comande ulterior altele online.

„Punctele de lucru Coleto sunt proiectate în așa fel încât fiecare client beneficiază de confort maxim atunci când își ridică pachetele sau coletele comandate sau chiar probează produsele pe care le-a comandat online. Cu o zonă de așteptare primitoare, mobilată cu canapele și scaune confortabile, și cabine de probă exact ca într-un magazin adevărat, clienții nu mai au grija comenzilor online de haine, încălțăminte și accesorii.”, potrivit comunicatului de presa.

Prin rețeaua Coleto, clienții FashionUP beneficiaza de prețuri promoționale la livrările către și din birourile Coleto. Sunt disponibile serviciile de revizie, testare și selecție a produselor. In plus, în toate punctele de lucru Coleto există cabine de probă.

Compania mai precizeaza ca livrarea se face imediat a doua zi – inclusiv în cele mai aglomerate zile, precum Black Friday, Valentine’s Day, 1 martie sau alte perioade cu reduceri și cerere mari, clientii putand plati atat in numerar cat si prin card.

De retinut si faptul ca se ofera „Găzduire“ gratuită a coletului în punctele de lucru Coleto până la 7 zile lucrătoare. De asemenea, la aceleasi standarde, compania face livrari către Bulgaria și Grecia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?