[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Un nou parteneriat permite bucurestenilor sa plateasca prin POS cursele cu taxiul, direct in masina. Pentru inceput in peste 1000 de autovehicule.

27 noiembrie 2023

PayPoint anunță un nou parteneriat cu Meridian Taxi, una dintre cele mai importante companii de taximetrie din București. Proiectul presupune în primă fază instalarea POS-urilor PayPoint în peste 1.000 de autovehicule ale firmei de taximetrie.

„Parteneriatul este în linie cu direcția strategică a companiei, aceea de a simplifica plățile și de a-și diversifica gama de produse și servicii adresate consumatorilor finali. Astfel, prin extinderea rețelei de POS-uri în afara mediului de retail, compania își dorește să fie mai aproape de consumatori și să le ofere metode de plată la îndemână pentru activităţile şi nevoile zilnice. PayPoint are în plan dezvoltarea de noi servicii de acest tip în viitorul apropiat.” potrivit comunicatului de presa.


„Prima etapă a proiectului este în derulare și presupune instalarea POS-urilor PayPoint în 1.000 de autovehicule ce aparțin companiei Meridian. Taxiurile care vor avea POS-uri PayPoint instalate vor fi semnalizate cu branding dedicat, prin stickere care afișează disponibilitatea noului serviciu. Această nouă funcționalitate este disponibilă pentru locuitorii din București și împrejurimi. Plățile cu cardul intermediate de PayPoint nu presupun niciun comision pentru clienți.” precizeaza compania.

PayPoint este deja un nume de referință pentru serviciile de plăți disponibile consumatorilor în punctele de retail, indiferent că vorbim despre plata în numerar a serviciilor PayPoint consacrate sau plata cu cardul a contravalorii bunurilor şi serviciilor din locaţii. Continuăm cu extinderea rețelei de POS-uri și în afara mediului de retail, deoarece ne dorim să oferim consumatorilor cât mai multe servicii simplificate de plată în activitățile lor de zi cu zi. Anul trecut, odată cu înlocuirea vechilor terminale de plată cu POS-uri în cele peste 20.000 locaţii partenere, am venit cu promisiunea unui <<POS pentru toate plăţile>>, iar colaborarea cu Meridian este în linie cu această direcţie strategică.”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România

La Meridian am pus un accent deosebit pe transformarea companiei noastre într-una care nu doar răspunde, dar și anticipează nevoile clienților noștri. Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu PayPoint, un pas semnificativ în modernizarea serviciilor noastre de taximetrie. Această colaborare marchează un moment important pentru Meridian Taxi, oferind clienților noștri o metodă de plată convenabilă și sigură direct în autovehiculele noastre. Integrarea POS-urilor PayPoint în flota noastră subliniază angajamentul nostru de a îmbunătăți experiența clienților, facilitând accesul la plăți digitale rapide și eficiente.”, a declarat Dan Boabeș, owner Meridian Taxi.

___________

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar pentru o gamă variată de servicii, disponibil în peste 20.000 de puncte de retail. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru majoritatea furnizorilor de utilități și servicii din România. În locațiile partenere, clienții pot efectua plăți numeroase pentru: facturile de utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate. Reţeaua naţională de POS-uri PayPoint oferă şi acceptarea la plată a cardurilor pentru bunurile şi serviciile achiziţionate.

Meridian Taxi este o companie de transport cu o experiență de peste 20 ani în furnizarea serviciilor de taxi în București. Cu o flotă de peste 1000 de autovehicule, este una dintre cele mai mari companii de taxi din România. Meridian deservește lunar peste 900.000 de clienți. Cu o medie de timp de răspuns de sub 10 minute pentru orice solicitare de taxi, Meridian furnizează curse atât către utilizatorii individuali cât și către firme din domeniul medical, Horeca, telecomunicații etc.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?