[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Un nou jucator online pe piata de home&deco din Romania – deocamdata plata doar in numerar, la livrare

20 octombrie 2016

Bonami, magazinul online home&deco cu cea mai rapidă dezvoltare din Cehia, intră si in România, a treia piata a companiei la nivel european în cei aproape patru ani de activitate. Retailerul are în plan să atingă vânzări de peste 500.000 de euro anul acesta pe piaţa locală, platforma bonami.ro fiind operaţională de la sfârşitul lunii trecute.

„Bonami a ales să intre pe piaţa din România, deoarece piaţa locală de e-commerce este în continuă creştere, în special pe segmentul de home&deco. Anul acesta, această piaţă va genera vânzări la aproape jumătate din totalul pieţei de e-commerce din Cehia, dar cu o creştere mult mai rapidă.”, potrivit comunicatului de presa.

„Fiecare îşi poate personaliza locuinţa, pentru a o transforma într-un cămin special, primitor, în care să se simtă bine, cu adevărat Acasă și noi putem ajuta. Românii au început să se sature de produsele banale, care se găsesc oriunde şi pe care oricine le are în casă. Ei caută acum lucruri deosebite, iar online noi le putem oferi mii de produse și inspirație zilnic.“, a declarat David Siska, CEO Bonami (foto – alaturi de Manuela Ionescu, Country Manager Romania).

Compania intentioneaza sa lanseze in curand si o revista care va oferi clienților informații esențiale, sfaturi, stiluri de viață ale celebrităților și îndrumari în design interior. De asemenea, în alte țări, Bonami invită un arhitect care discută online cu oamenii și le oferă răspunsuri la întrebărilor lor, astfel încât aceștia să aibă un sprijin deplin pentru planurile lor. Toate aceste servicii vor fi lansate și în România în lunile următoare.

„Momentul lansării în România a fost ales special, pentru a le oferi clienţilor posibilitatea să cumpere produse înainte de Crăciun. În preajma sărbătorilor de iarnă, românii sunt foarte interesaţi să achiziţioneze articole pentru casă şi decoraţiuni interioare, care pot fi cadouri ideale pentru cei dragi, dar și pentru a regândi decorul casei.”, se mai precizeaza in comunicat.

Portofoliul la care vor avea acces în noiembrie clienţii din România va cuprinde peste 20.000 de produse unice. Livrarea este gratuită la comenzile care depăşesc 300 de lei, iar returul se poate face timp de 30 de zile.

Pentru un magazin cu produse care nu se doresc a fi banale, modalitatea de plata este extrem de „anosta”, ca sa nu spunem primitiva pentru comertul modern. Pe site-ul Bonami se precizeaza faptul ca plata comenzilor se face doar în numerar, integral, în momentul livrării comenzii. Compania mentioneaza ca opțiunea plății cu ajutorul cardului va fi disponibilă în cel mai scurt timp. Motivatia este cel putin surprinzatoare: „Dorim să găsim cea mai bună opțiune pentru a vă securiza tranzacțiile online pentru a evita viitoare neplăceri.”. se spune pe bonami.ro. Chiar nu se putea gasi o solutie pana la momentul lansarii?

„În afara opțiunii plății online cu cardul, vom oferi posibilitatea transferului bancar. Această modalitate de plată vă va fi pusă la dispoziție în cel mai scurt timp posibil.”

În prezent, pe site-ul bonami.ro s-au înregistrat deja 120.000 de persoane, iar retailerul estimează că până la finalul anului numărul de utilizatori se va dubla. „Estimăm că în total se vor face aproximativ 300.000 de înregistrări până la sfârşitul anului”, a declarat David Siska.

Magazinul online de mobilă şi home&deco a fost înfiinţat în ianuarie 2013 în Cehia. Apoi s-a extins în Polonia, în 2014, şi un an mai târziu şi în Slovacia. Bonami are peste 2 milioane de membri înregistraţi şi peste 180.000 de produse lansate deja. Magazinul are un nou depozit lângă Praga, de unde toate produsele pe stoc sunt transportate în doar 3 zile, în siguranţă, către clienţii din România.
Până acum, peste 1.800 de branduri din întreaga lume şi-au listat produsele în magazinul Bonami, pentru promovare şi vânzare.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?