Un fintech rusesc va introduce in Romania conceptul „buy now pay later”, fara a fi nevoie neaparat de carduri pentru efectuarea platii

23 iulie 2020

Compania fintech Revo Technologies, care operează sub brandul Mokka, specializată în servicii de tip „Cumperi acum, plătești mai târziu” (Buy Now Pay Later), va intra „in curand” pe piața din România, fiind în discuții avansate cu numeroși retaileri și furnizori de servicii locali.

Serviciul este unul specific ce permite clienților să cumpere instant și să plătească produsele sau serviciile în baza unui plan de plată. România este a treia țară în care Revo se extinde, fintech-ul operând deja în Polonia și Rusia, piețe unde are circa 4,5 milioane de clienți înregistrați.


Spre deosebire de produsele tradiționale de finanțare disponibile în prezent pe piața românească, utilizatorii Mokka nu trebuie să meargă la bancă, să completeze documente sau să aștepte să primească aprobarea și cardul. Platforma Mokka permite înregistrarea instantă a oricărui client în mai puțin de doua minute online sau prin aplicația mobilă disponibilă direct în magazinele partenerilor. După înregistrare, cumpărătorul poate efectua imediat achiziții, pe care le va achita ulterior cu un plan simplu de plăți lunare.

„Clienții Mokka nu au nevoie de carduri de plată, deoarece toate tranzacțiile sunt realizate digital, prin intermediul platformei proprii”, potrivit companiei Revo.

Datorită tehnologiei omnichannel, retailerii pot oferi serviciul Mokka, atât în ​​magazinele fizice, cât și în cele online, inclusiv prin intermediul aplicațiilor mobile proprii. Ofertele de finanțare și planurile de plată pot fi personalizate în funcție de nevoile fiecărui comerciant.

„Experiența pe alte piețe arată că, atunci când folosesc aplicația Mokka, consumatorii fac cumpărături semnificativ mai mari și mai frecvente, crescând astfel valoarea coșului de cumpărături și a ratei de conversie în magazine,” a mai precizat compania.

Serviciile de tip „Cumperi acum, plăteşti mai târziu” înregistrează o creştere în popularitate în întreaga lume, atât în rândul comercianţilor de top cât şi al consumatorilor din Generaţia Y. Suntem încântaţi să fim primul fintech care introduce acest serviciu în România, unde vedem o oportunitate extraordinară de a transforma experienţa de cumpărare, oferind o alternativă mai bună la produsele bancare tradiţionale. Penetrarea ofertelor de finanţare în rândul consumatorilor din România este relativ scăzută şi există o cerere mare pentru alternative la bănci în special atunci când vine vorba de consumatorii mai tineri. În plus, un serviciu ca al nostru aduce beneficii clare pentru comercianţii de retail care doresc o creştere a valorii coşului de cumpărături, o rată de conversie mai mare, cât şi loialitate sporită a clienţilor”, a declarat Irene Shvakman, cofondatoare Revo Technologies.

Suntem în discuții avansate cu numeroși retaileri și furnizori de servicii locali pentru a permite o lansare rapidă în acest an. În Polonia și Rusia, milioane de utilizatori, în special din rândul generației millennials, au descoperit deja avantajele, ușurința și comoditatea acestui mod de cumpărare, devenind astfel metoda lor preferată de plată. Dorim să construim exact acest gen de experiență și în România dar și pe alte piețe din Europa centrala și de Est”, a declarat Ștefan Vârgolici, Country Manager pentru Revo Technologies România, responsabil de lansarea Mokka pe piața românească.

În anul 2019, Revo a finanţat peste 750.000 de achiziţii în peste 7.000 de magazine online şi offline din regiune.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?