[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Un alt brand romanesc din retail se extinde international

8 octombrie 2015

QuickMobile, cel mai mare retailer de tehnologie din Romania si unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi si accesorii din tara, anunta extinderea pe plan international. Incepand cu aceasta luna, magazinul online QuickMobileShop.com va livra in toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.

Reprezentantii companiei spun ca in noul magazin international vor fi disponibile permanent peste 5.000 de produse premium, grupate in categorii precum telefoane, tablete, gadget-uri si accesorii. Preturile sunt exprimate in euro, contin TVA si taxe, iar transportul comenzilor va fi asigurat prin intermediul curierilor internationali UPS, DHL si TNT, fiind disponibile doua optiuni de livrare: cea standard cu timp de livrare in 2-5 zile lucratoare si cea express cu timp de livrare in 1-2 zile lucratoare.

„Dupa 10 ani de la infiintare si dupa ce am reusit performanta de aduce in Romania toate produsele in acelasi timp cu lansarea lor pe cele mai mari piete internationale, a venit momentul sa facem un pas important – extinderea in .com, la nivel european. Practic, fiecare cetatean din Europa va putea plasa o comanda pe QuickMobileShop.com”, a declarat Tudor Tiboc, General Manager QuickMobile.

Odata cu noul shop international, QuickMobile anunta si externalizarea operatiunilor de service catre service-uri autorizate de catre marii producatori internationali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni in sprijinul clientilor care solicita astfel de operatiuni, QuickMobile lanseaza platforma internationala Service-Return.com.

Principalele servicii pe care noua platforma Service-Return.com le pune la dispozitia utilizatorilor sunt transportul gratuit tur-retur al produselor trimise in service, de la orice adresa din cele 28 de state membre ale Uniunii Europene, si urmarirea gratuita a statusului solicitarii in orice moment, 24/7. in plus, pe platforma sunt disponibile si servicii premium, contra cost, prin care utilizatorii pot solicita prioritate la preluarea produselor in service-urile autorizate si garantarea unui termen de solutionare de maxim 5 zile lucratoare.

„Asadar, daca un telefon cumparat de la QuickMobile si partenerii acestuia s-a stricat, tot ce trebuie clientul sa faca este sa intre pe platforma online de pe orice dispozitiv (laptop, tableta, smartphone) sa deschida o fisa de service, iar un curier international va veni la locatia indicata (acasa, la serviciu, hotel etc.), va ridica produsul gratuit si il va livra la unul dintre service-urile autorizate de catre producatori pentru reparatie. Dupa efectuarea reparatiei, clientul primeste inapoi produsul tot prin intermediul curierului.”, potrivit comunicatului de presa.

”Era necesar ca extinderea europeana sa vina la pachet cu externalizarea operatiunilor de service si lansarea unei platforme care sa administreze toate solicitarile clientilor nostri, deoarece este vorba de un proces mult mai complex”, a adaugat Tudor tiboc.

Dupa 10 ani de la infiintare, QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi si accesorii din Romania, fiind completat de o retea de puncte de vanzare in cele mai mari centre comerciale din tara.
Cifra de afaceri QuickMobile in 2014 a depasit 45 de milioane de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?