[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Tranzactiile comerciale cu cardurile BCR au crescut cu 34% in martie 2010 fata de martie 2009

3 mai 2010

2 Mai 2010 – Banca Comerciala Româna (BCR) a recompensat cu peste 1.100.000 lei clientii care au efectuat tranzactii cu cardurile bancii in perioada 18 ianuarie – 08 aprilie 2010. Suma reprezinta recompensa pentru utilizatorii de carduri BCR in primul trimestru al anului si face parte din programul de incurajare a tranzactiilor prin card.

Programul include recompense pentru utilizarea cardurilor la cumparaturi, plata facturilor prin bancomatele BCR ori incarcarea cartelelor de telefonie mobila si a cardului de transport RATB

Fata de martie 2009, in martie 2010 numarul tranzactiilor cu cardurile BCR la comercianti a crescut cu 34%, iar volumul tranzactionat cu 26%. Cea mai mare bonificatie in lei pentru utilizarea cardului a fost de 212 RON, iar cea mai mare bonificatie in valuta a fost de 360 EUR.

Am extins programul de incurajare a tranzactiilor prin card si pentru unele tranzactii uzuale efectuate la bancomatele BCR. De exemplu, oferim cate 10 puncte pentru fiecare factura de minim 40 ron platita prin intermediul retelei noastre de ATM-uri, iar reincarcarea cardurilor de transport Card Activ RATB precum si a cartelelor Orange si Vodafone genereaza puncte pentru clienti asemenea tranzactiilor de cumparaturi din magazine “ a declarat Igor Zganjer, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.

BCR isi rasplateste clientii care folosesc cardurile cu puncte de loialitate astfel: pentru cardurile de debit, clientii BCR acumuleaza 1 Punct la fiecare 2 lei (respectiv 1 EUR/USD) cheltuiti, iar pentru cardurile de credit recompensa este dubla deoarece programul implica acumularea a cate 1 Punct la fiecare 1 leu ( respectiv 1 EUR) utilizat. Valoarea unui punct este de 0.006 lei, respectiv 0.006 EURO sau USD pentru conturile in valuta. Punctele aferente tranzactiilor se inregistreaza cu fiecare plata efectuata si acestea sunt returnate clientilor in conturi in forma monetara trimestrial.

Urmatorul pas pe care ii vom face in planul de extindere al programului de loialitate va fi sa organizam campanii in parteneriat cu comercianti cheie de pe piata de retail din Romania. Aceste campanii vor aduce castiguri suplimentare, in puncte si servicii, utilizatorilot de carduri BCR.“ a incheiat Zganjer.

BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata o retea nationala de acceptare care cuprinde peste 2.000 de ATM-uri si circa 17.000 de POS-uri operationale la comercianti pentru plata cu card.

In aprilie 2010, BCR a castigat marele premiu, “Banca Anului”, in cadrul celei de-a IX-a editii a Galei NOCASH, cel mai prestigios premiu din industria cardurilor din Romania. Tot BCR i-a fost acordat si premiul “Premiera Anului” pentru proiectul de reincarcarea a cardurilor RATB.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?