Transportul public in comun din Cluj-Napoca poate fi platit cu telefonul, direct in mijlocul de transport, folosind aplicatia 24Pay

10 ianuarie 2019

Banca Transilvania şi PTP Online lansează în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul, prin aplicația 24pay, a biletelor şi abonamentelor online pentru transportul cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul şi micobuzul, operat de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.

Facilitatea a fost lansată până acum în alte şase orașe din România: Arad, Brașov, Iași, Râmnicu Vâlcea, Timișoara şi Sibiu. În decurs de 9 luni, 24pay a ajuns la peste 70.000 de utilizatori. În medie, zilnic sunt realizate prin intermediul aplicației peste 2.500 de tranzacții prin care sunt cumpărate bilete online pentru transportul în comun. Plățile pentru achiziționarea biletelor au loc prin soluția de plată cu card oferită de Banca Transilvania.


Aplicația 24pay poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store, iar ulterior este necesară înrolarea unui card Visa sau Mastercard.

Clujenii, studenții şi turiştii au la îndemână de acum trei modalități de achiziționare a biletelor şi abonamentelor, din mijloacele de transport public sau din stațiile din Cluj-Napoca:
. Prin aplicația 24pay, secțiunea Transport public;
. Prin apropierea telefonului de simbolul NFC de pe afișele 24pay din mijloacele de transport în comun;
. Prin tastarea codului de 4 cifre de pe afișele 24pay din autobuze. „Această opțiune de plată este o premieră față de celelalte 6 oraşe în care aplicația 24pay a fost lansată până acum.”, potrivit comunicatului de presa.

„Prin această lansare, Banca Transilvania, ca parte a comunității clujene, contribuie la transformarea Clujului în Smart City. Pentru BT, investițiile, parteneriatele şi proiectele de transformare digitală sunt o prioritate, conferind confort şi mobilitate clienților şi comunităților”, afirmă Marius Flore, Director Servicii Digitale Integrate, Banca Transilvania.

„Sistemul 24pay este pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea și implementarea aplicației. Practic, cu o singură aplicație, orice persoană care locuiește sau călătorește în aceste 7 orașe din țară poate achita simplu și rapid, fără niciun cost adițional, transportul în comun prin intermediul telefonului, prin aplicația 24pay în care este înrolat cardul bancar, fără să mai caute o casă de bilete sau să aibă nevoie de bani cash.”, declară Dan Cernea, director general PTP Online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?