[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

TransferGo invita utilizatorii sa sustina extinderea internationala a companiei si lanseaza o campanie publica de finantare

31 octombrie 2018

TransferGo, companie de transferuri online internaționale rapide, anunță lansarea unei campanii de finanțare pe cea mai mare platformă din Europa – Seedrs, vizând o sumă minimă de 1 milion de euro.
TransferGo pretinde ca este „cea mai rapidă și cea mai sigură companie de transferuri online din Europa”. Pe Trustpilot, o platformă publică de recenzie a businessurilor online, utilizatorii au acordat companiei un scor de 9,6, iar NPS (Net Promoter Score) indică o creștere de până la 75 din punct de vedere al afinității față de brand, pe baza unor indicatori precum transparența, încrederea și experiența utilizatorului. În prezent, compania desfășoară operațiuni în 48 de țări la nivel internațional, numărul consumatorilor ajungând rapid la 750.000, cu o rată medie de 1.000 de noi utilizatori în fiecare zi.

Campania de finanțare a fost lansată ca răspuns la cererea crescută din partea consumatorilor. „Utilizatorii noștri au fost motorul tuturor deciziilor de până acum. Această campanie le permite să contribuie la dezvoltarea companiei alături de investitorii noștri și, astfel, să se alăture călătoriei”, a declarat Daumantas Dvilinskas.

„Odată cu lansarea în 2012, parcursul companiei a fost unul surprinzător, înregistrând creșteri anuale de 100%. Astăzi, TransferGo este fintech-ul cu cea mai rapidă creștere, permițând transferuri directe între conturi cu procesare în 30 de minute, indiferent de țara în care sunt înregistrate conturile bancare ale utilizatorilor”.

Peste 5.000 de persoane și-au manifestat interesul de a investi în etapa de pre-înregistrare. TransferGo estimează că suma totală investită va ajunge la 1 milion de euro, care vor susține extinderea internațională și inovațiile produselor puse la dispoziția consumatorilor.

„Piața abundă de oportunități, în contextul în care doar 6% dintre transferuri sunt realizate online, iar mediul digital este preconizat să crească de la 1.5 miliarde de euro în 2017 la 8.5 miliarde până în 2025. Echipa noastră se concentrează pe creșterea cotei de utilizare a mediului digital prin dezvoltarea unor soluții eficiente pentru consumatori, puse la dispoziție de un brand de încredere”, a adăugat Daumantas.

Compania a început deja extinderea portofoliului odată cu introducerea serviciului de transferuri în criptomonede, a unui sistem de plăți instante prin Ripple în India și prin lansarea TransferGo FREE, primul sistem absolut gratuit de transfer internațional, care permite consumatorilor să trimită bani oriunde în lume fără costuri suplimentare.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?