TPark introduce plata cu cardul a parcarii in Cluj-Napoca

3 decembrie 2019

Începând cu luna noiembrie 2019, TPARK – aplicația națională de plată a parcării, a implementat o nouă modalitate de a plăti parcarea în Cluj-Napoca – cardul bancar, prin intermediul aplicației disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

„Astfel, turiștii străini și șoferii care au cartele PrePay sau abonament ce nu le permite expedierea SMS-urilor către numere scurte nu mai sunt nevoiți să se deplaseze până la aparatele de taxare, ci pot cu ușurință să achite parcarea prin TPARK. Mai mult, șoferi primesc notificări în aplicație cu 5 minute înainte de expirarea parcării, astfel că ei pot opta să prelungească perioada de parcare oricând și de oriunde.”, potrivit comunicatului de presa.

Acum, prin intermediul aplicației TPARK, șoferii pot achita taxa de parcare cu cardul în toate orașele în care este implementat acest sistem, iar în curând vor fi disponibile noi servicii de plată.

„Experiența de peste 15 ani ne-a ajutat să înțelegem cât de important este pentru șoferi să poată utiliza un serviciu sigur și de încredere pentru efectuarea plăților online. Avem o serie de servicii noi în curs de implementare, precum abonamentele de parcare sau plata amenzilor de parcare și ne dorim să contribuim în continuare la digitalizarea orașului Cluj-Napoca și la transformarea lui într-un smart city de referință la nivel național și european.” Daniela David, Chief Operating Officer TPARK.

TPARK este folosită în prezent de peste 200.000 de șoferi în mai mult de 45 de orașe din România. Pe lângă plata parcării în România, cu aplicația TPARK se pot plăti amenzile de parcare, parcare și vinieta în Ungaria, rovinieta și taxa de pod Fetești-Cernavodă.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?