[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Terminalele UniCredit permit plati facturi, reincarcari de cartele, schimb valutar si constituire depozite

9 februarie 2012

9 februarie, 2012 – Unicredit Tiriac Bank a lansat la inceputul acestui an un nou serviciu, care permite reincarcarea cartelelor de telefon mobil pre-platite la orice bancomat (ATM) sau multifunctional non-stop banking (BNA) din reteaua bancii, fara niciun cost suplimentar pentru clienti. In premiera pentru piata bancara din Romania, solutia permite reincarcarea cartelelor la oricare dintre marii operatori de telefonie mobila: Vodafone, Orange si Cosmote.

Reincarcarea se face automat – clientul nu mai trebuie sa trimita catre operator un cod si sa astepte ca suma sa ii fie transferata pe cartela. Acum, cu aceasta solutie de reincarcare, suma dorita se incarca imediat. Serviciul este disponibil pentru intreaga retea de ATM-uri UniCredit Tiriac Bank, folosind cardul de la orice banca, sau pentru oricare dintre BNA-urile aceleiasi banci, folosind fie un card bancar, fie numerar.

„Pentru noi este foarte important sa oferim solutii inovatoare si avantajoase, care sa ii ajute pe consumatori sa economiseasca timp si efort. Consideram ca prin lansarea serviciului de reincarcare am reusit inca o data sa facem acest lucru – pentru orice posesor de cartela telefonica, dovada fiind numarul mare de reincarcari efectuate in perioada de testare”, a declarat Bogdan Spuza, director marketing si segmente in cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Tiriac Bank.

Reteaua UniCredit Tiriac Bank numara in prezent aproximativ 460 de ATM-uri si 98 de BNA-uri, acestea din urma putand fi folosite pentru multiple operatiuni: retragere si depunere de numerar, plata utilitatilor, schimb valutar, constituire de depozite la termen etc.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?