[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Terapie prin shopping: Posesorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, au cashback garantat pentru achiziții efectuate în anumite industrii alese, în fiecare zi de marți – ziua cu cel mai redus nivel de energie si buna dispozitie

17 ianuarie 2024

*Cu excepția cardurilor Maestro, de masă, Business și Corporate

Mastercard lansează programul Marțea Mastercard prin care, începând cu 16 ianuarie, toți posesorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, se pot bucura de cashback pentru achiziții efectuate în anumite industrii alese, în fiecare zi de marți a săptămânii.  


Un sondaj[1] recent, comandat de Mastercard, relevă faptul că marțea este caracterizată de niveluri scăzute de energie și bună dispoziție, iar cumpărăturile reprezintă o modalitate eficientă de a îmbunătăți starea de spirit. Astfel, 54% dintre respondenți afirmă că achizițiile îi fac să se simtă mai bine în zilele mai puțin favorabile, iar 91% dintre români recunosc că diferite beneficii la comercianții preferați i-ar ajuta să-și îmbunătățească starea de spirit în zilele cu moral scăzut. Programul Marțea Mastercard răspunde acestei nevoi, oferind posesorilor de carduri Mastercard cashback de 10% la plata cu cardul înrolat în program, în limita a 50 RON. Nu există o valoare minimă sau maximă a tranzacției.

„Ziua din cursul săptămânii în care sunt înregistrate mai puține tranzacții în România coincide cu ziua în care românii se simt deseori lipsiți de inspirație sau energie. Aceasta este ziua de marți, pe care ne-am propus să o transformăm anul acesta în Marțea Mastercard – o zi în care încurajăm românii să își folosească și mai mult cardurile Mastercard. Campania de debut a platformei Marțea Mastercard se va axa pe plățile de taxe, impozite și facturi, prilej cu care suntem bucuroși să anunțăm că platforma Ghișeul.ro a depășit pragul de 2 milioane de utilizatori activi la începutul acestui an. Astfel, până la finalul lunii martie, românii își pot plăti taxele și impozitele oricând și de oriunde, bucurându-se și de avantaje financiare la plata cu cardul”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația. 

Programul cuprinde tranzacțiile efectuate marțea în perioada 16 ianuarie – 31 decembrie 2024 și constă în 4 campanii: 16 ianuarie – 26 martie – Zilele destinate taxelor, impozitelor și plăților facturilor, 2 aprilie – 25 iunie – Zilele pentru cumpărături de la magazine alimentare de proximitate și supermarketuri, 2 iulie – 24 septembrie – Zilele dedicate plăților efectuate în locații fizice din afara României și 1 octombrie – 31 decembrie – Zilele dedicate plăților online.

Programul include toți emitenții bancari din portofoliul Mastercard în România, iar deținătorii de carduri Mastercard eligibile*, emise în România, pot accesa beneficiile gratuit, prin înrolarea cardului pe priceless.com/marti. După înscrierea cardului și confirmarea afișată pe platformă, cashback-ul se aplică automat pe cardul înrolat, la plățile eligibile efectuate în zilele de marți ale campaniei, în anumite industrii alese, în limita a 50 RON per tranzacție. Nu este necesară înscrierea cardului pentru fiecare campanie în parte; odată înscris, posesorii de carduri vor putea participa automat la toate cele 4 campanii din program.


[1] Sondaj realizat prin mPulse de către McCann România, pe un eșantion de 500 de respondenți români, cu vârste cuprinse între 18 și 44 de ani.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?