[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Tendinte comert electronic local: magazine online pe baza de abonament

20 martie 2018

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, anunţă „Blugento Express”, serviciul care pune la dispoziţia comercianţilor o platformă cu magazine online gata de lansare, ”complet echipate, bine construite şi cu design de ultimă generaţie”, potrivit compoaniei. Noul serviciu va fi disponibil începând cu luna aprilie, iar comercianţii care își doresc prezenţă online, pot avea propriul shop, ”perfect adaptat business-ului, în numai 24 de ore”.

Magazinele online disponibile în „Blugento Express” vor avea preţuri cuprinse între 190 de euro şi 790 de euro, în funcţie de tipul de design (dacă este un proiect cu design unic sau cu design personalizabil) şi în funcţie de complexitatea acestuia.

Shop-urile online disponibile în „Blugento Express” vor putea fi achiziţionate împreună cu unul dintre pachetele de abonament: pachetul Boutique (în valoare de 59 de euro/lună), pachetul Start (în valoare de 99 de euro/lună, recomandat business-urilor cu o ofertă mai mare de produse) şi pachetul Grow (în valoare de 199 euro/lună, recomandat pentru afacerile dezvoltate, cu volume mari).

„Ideea acestei platforme, cu magazine online gata de lansare, a pornit de la nevoia de simplitate a comercianților şi în urma cererilor tot mai numeroase ale antreprenorilor care își doresc să fie prezenți în online cât mai rapid şi să aibă din start un shop perfect funcţional. Accesând această platformă, comercianții își vor putea alege rapid și simplu magazinul online potrivit pentru business-ul lor și vor beneficia de servicii ataşate, precum configurarea tehnică a magazinului, adaptarea design-ului la brandul propriu, setarea domeniului propriu, suport tehnic, integrarea cu peste 100 de soluţii de plată, curierat, marketing și alte servicii care oferă avantaje competitive și un start mai bun în retailul online”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Până la finalul anului, Blugento estimează că va vinde peste 150 de astfel de magazine online gata de lansare.

„La nivel naţional, estimăm înfiinţarea anul acesta a aproximativ 400 de magazine online pe bază de abonament. De asemenea, circa 200 de magazine online deja existente pe piaţă vor migra de la platformele clasice pe care le folosesc, către cele pe bază de abonament, mai flexibile şi uşor de adaptat cerinţelor comercianţilor”, mai spune Sandu Băbăşan.

Comercianții vor putea alege din 8 categorii de shop-uri online: Fashion & Accesorii, Electronice & Electrocasnice, Cosmetice & Îngrijire Personală, Home & Deco, Auto & Moto, Horeca, Copii & Bebe, Jucării, Hobby & Handmade.

Blugento are în prezent peste 300 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de ecommerce: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?