Telekom Romania anunță încetarea contractelor cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, „ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”, potrivit comunicatului de presa.
Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile. De asemenea, modalitățile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom.
Telekom reamintește că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, la secțiunea Asistență.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: