[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Telekom Banking – deschidere de cont 100% online, prin site sau direct din aplicatia de mobil

20 ianuarie 2021

Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație.

Telekom Banking, proiectul financiar dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania și Alior Bank, sucursala locală a uneia dintre cele mai mari bănci din Polonia, lansează noua generație de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online.

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Onfido, o companie fintech care oferă tehnologia necesară pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor.

Încă de la lansarea ofertei Telekom Banking pe piața românească, ce a avut loc în octombrie 2017, Alior Bank s-a poziționat ca bancă digitală, fiind printre primele bănci care ofereau clienților posibilitatea deschiderii unui cont bancar la distanță prin curier, proces care a fost îmbunătățit ulterior prin identificarea clienților bazată pe transfer bancar.

„Noul proces de deschidere a contului este acum simplificat, fiind adaptat tendințelor actuale preferate de generația digitalizată, și oferă o experiență rapidă și sigură, fără alte interacțiuni sau emitere de certificate digitale,” potrivit bancii.

Clienții pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul Telekom Banking  sau prin aplicația de mobil cu acelasi nume, pe care o pot descărca gratuit din AppStore sau Google Play.

Clienții care își deschid un cont curent online beneficiază de un pachet complet de produse și servicii bancare care le facilitează efectuarea operațiunilor zilnice: acces la conturi de oriunde s-ar afla pentru a realiza transferuri online în lei și euro gratuite (în spațiul SEE), retrageri de la orice bancomat din lume fără comisioane și deschiderea online de depozite sau conturi de economii cu dobânzi avantajoase.

Administrarea contului curent este gratuită cu condiția încasării unei sume minime de 650 lei lunar după primele trei luni de la deschidere. Serviciile de Internet și Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.

„Procesul de deschidere a contului este rapid și simplu, putând fi desfășurat de oriunde și la orice oră. Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație,” se precizeaza in comunicat.

Astfel, procesul pentru solicitarea deschiderii unui cont bancar și a emiterii unui card de debit poate dura doar câteva minute, parcurgând pașii din tutorialul video de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=4Pr2qlQeTmw

Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicație.

Odată ce contul curent este deschis, clienții pot utiliza aplicația de mobil Telekom Banking pentru operațiunile zilnice, având la dispoziție o serie de functionalități ce permit efectuarea de transferuri online sau instant către alți utilizatori ai aplicației, plata facturilor, deschiderea de produse de economisire, solicitarea și administrarea cardurilor de debit, toate concepute într-un mod simplu, rapid și sigur.

In comunicat se mai arata ca „aplicația îndeplinește cele mai noi standarde europene de securitate digitală” privind autentificarea în aplicație bazată pe elemente biometrice, precum amprentă și recunoaștere facială, inclusiv confirmarea tranzacțiilor in-app.

„Contextul actual, accelerat de pandemie, determină băncile să își schimbe modul în care operează. Dacă în urmă cu doi-trei ani era esențială eliminarea deplasării clientului la bancă pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult.

Clienții cer băncilor o experiență rapidă și fără fricțiuni inutile, similară cu cea oferită de un fintech. De aceea, experții Alior Bank au analizat în detaliu necesitatea fiecărui pas din fluxul de deschidere a contului online și au eliminat ceea ce nu aduce valoare clientului. Astfel, clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte (…) In perioada următoare vom veni către clienți cu noi surprize”, a declarat Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?