[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Tehnologia „voice assistants” pentru comert electronic a ajuns si in Romania

8 august 2019

O platformă românească de automatizare a comerțului online introduce funcția de interacțiune vocală cu vizitatorii magazinelor online, scrie startupcafe. Functia presupune înlocuirea proceselor precum folosirea tastaturii la căutarea produselor sau folosirea click-urilor la navigarea dintr-o pagină în altă, fiind printre primele platforme din țară care oferă suport pentru această tehnologie.

“Voice assistants pentru e-commerce este o tehnologie abia lansată pe piață, dar care prinde extraordinar de repede la publicul consumator. Specialiștii preconizează ca până în 2022, 55% dintre gospodării vor deține smart-speaker, iar 30% dintre căutări se vor realiza, până în 2020, cu ecranul telefonului în hibernare. Este totuși remarcabil faptul că, în 2018, 24% dintre utilizatorii de telefon mobil ar utiliza mai degrabă un voice assistant decât un website, iar acest procent se estimează că va crește până la 40% până în 2021. România, ca de fiecare dată, se aliniază trendurilor globale privind tehnologia, iar tot mai mulți utilizatori folosesc acest feature în detrimentul mijloacelor clasice de căutare“, declară Florin Măcău, creatorul FamShop, citând date oferite de 99firms.com

Întrebați de StartupCafe dacă potențialii clienți ai platformei pot integra aceasta tehnologie pe un site existent sau magazinul online trebuie construit de la zero pe platformă, reprezentanții firmei au precizat că „în principiu ar trebui construit de la zero, dar în viitor programatorii lucreaza la plug-in-uri care pot fi instalate pe site-uri deja existente”.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?