Tehnologia Druid va fi implementata in organizatii financiare si guvernamentale din intreaga regiune Australasia

15 septembrie 2020

Microelectronic Group, unul dintre principalii furnizori de soluții software, servicii și echipamente pentru piețele financiare și guvernamentale din Australia, Noua Zeelandă și Insulele Pacificului de Sud, anunță semnarea unui parteneriat cu DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi), pentru a oferi soluții de automatizare conversaţională pentru companii din întreaga regiune Australasia.

Încă din anul 1975, Microelectronic lucrează cu organizaţii financiare şi guvernamentale pentru a iniţia reduceri de costuri prin simplificarea şi automatizarea proceselor interne. Compania oferă soluţii şi servicii bazate pe tehnologii care permit adaptarea accelerată a modelului de afaceri la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor digitali.

„Parteneriatul cu Druid se concentrează pe furnizarea de tehnologie conversaţională, care va simplifica şi îmbunătăţi interacţiunile între clienţi şi angajaţi prin intermediul asistenţilor virtuali inteligenţi,” potrivit comunicatului.


„Cele două companii vor lucra de asemenea pentru hiper-personalizarea serviciilor de identificare, structurare şi distribuţie automată a documentelor prin orice canal digital de comunicare, într-un mod conversaţional, simplu şi natural,” mai precizeaza compania.

Pandemia a modificat puternic comportamentul de consum, ducând la o accelerare a automatizării unor procese în cadrul proiectelor de transformare digitală. Căutăm permanent soluții moderne, care să susţină nevoia crescută de interacţiune şi colaborare la distanţă şi suntem încântați să începem colaborarea cu DRUID. Parteneriatul ne va ajuta să adăugăm componente conversaţionale soluțiilor noastre de automatizare, alimentate de tehnologia inteligentă dezvoltată de DRUID.” a spus Matt Murgia, Digital Practice Lead, Microelectronic Solutions.

Mă bucur că DRUID a ajuns pe radarul Microelectronic, un furnizor puternic de soluţii pentru zona financiar-bancară, care a crescut accelerat în ultimii ani datorită reputației de a pune clientul pe primul loc. Avem oportunitatea fantastică de a colabora cu o echipă literată în procese financiare, care poate aduce multă valoare tehnologiei DRUID. Ne aşteptăm ca chatboţii pe care îi oferim organizaţiilor financiare din toată lumea să fie capabili, în foarte scurt timp, să poarte discuţii într-un limbaj financiar la un nivel superior” a declarat Irina Dochițu, Partner Account Manager, DRUID SA.

Druid este o companie de tehnologie bazată pe inteligenţă artificială, specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali dedicaţi proceselor complexe din organizaţii largi, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise.

Peste 600 de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni. DRUID permite întreprinderilor să creeze și să implementeze cu ușurință asistenți virtuali inteligenți, economisind în același timp timp și bani prin automatizare și îmbunătățind experiența utilizatorilor.

Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani.

În mai puţin de doi ani de la lansare, DRUID are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Orange, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, FAN Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti.

Microelectronic Group este lider în furnizarea de soluții integrate către unele dintre cele mai mari instituții financiar bancare şi nonbancare din Australia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?