TeCOMM, conferinta dedicata comertului electronic, se organizeaza anul acesta in premiera la Cluj si Iasi – urmeaza Timisoara in martie 2015

23 septembrie 2014

Cluj-Napoca si Iasi devin centrele comertului electronic si strategiilor online prin conferinta TeCOMM. Pe 30 si 31 octombrie, TeCOMM vine la Cluj si ii aduce in fata participantilor pe unii dintre cei mai experimentati profesionisti in domeniu din companii precum Estèe Lauder, Google, Cargus, Fashion Days, Fan Courier, Bitdefender, F64.ro si Aoro.

In cifre, evenimentul aduce peste 50 de speakeri, 16 workshopuri si sase prezentari la care principalele subiecte de discutie sunt: cele mai eficiente, metode de branding & reputation, dezvoltarea unor strategii de promovare in functie de piata tinta, cum se fac eficient reducerile de costuri, care sunt avantajele platilor online si cum poate fi crescuta rata de conversie.

In Cluj-Napoca, TeCOMM este la a patra editie, iar 2014 vine cu o premiera: prima editie in Iasi pe 6 noiembrie. Lista celor prezenti la evenimentul din capitala Moldovei cuprinde nume precum Cargus, Bitdefender, Webdigital, Naspers, Marketizator si Fan Courier. Participantii vor avea acces la informatii si know-who despre cum sa-si creasca vanzarile, sa identifice corect competitorii locali si sa utilizeze la maximum tehnicile moderne de SEO. Profesionisti precum Luke Brynley-Jones, Rob Smith, Razvan Gavrilas, Sergiu Draganus si multi altii vor impartasi din cunostintele si experienta lor de search engine optimization cu participantii TeCOMM.

Cosmin Daraban, unul dintre speakerii TeCOMM Cluj, sustine ca „jucatorii de pe piata de comert online au inceput sa se adapteze nevoilor clientilor lor. Daca pana anul trecut ei imbunatateau site-urile in functie de preferintele lor, acum deja discutam despre modificari aduse in urma analizarii feedback-ului din partea clientilor, utilizatorilor“. Aceste modificari atrag dupa ele si investitii facute de catre proprietarii companiilor. Investitia minima necesara este de 700-800 de euro pe luna, insa sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5.000-10.000 de euro lunar pentru ca site-ul sa raspunda cerintelor utilizatorilor.

Temele abordate la aceasta editie TeCOMM au la baza strategii de Humanize eCommerce. Este un concept care presupune ca nu este oferit un simplu magazin online, ci sunt implementate solutii personalizate. Sunt organizate cinci workshop-uri pentru a intelege si stapani aceasta strategie. Cei care le sustin sunt specialistii in search & display advertising, web analytics si conversii.

Specialistii Humanize eCommerce la TeCOMM

Ioana Barbu este Conversion Optimization Manager la Bitdefender si vine la TeCOMM’14 cu recomandari de usability pentru magazinele online: A/B Testing – prioritizarea testelor, determinarea eficientei paginilor si corectarea punctelor slabe, identificarea intentiei vizitatorului, rolul design-ului in optimizarea conversiei si elemente de persuasiune.

Radu Stoica (Google Romania) este marketer online specializat pe search marketing si biddable media cu o experienta de peste 6 ani in realizarea campaniilor online pentru firme mici, mijlocii si mari din diferite domenii: telecom, ospitalitate, auto, software, FMCG, ecommerce, consultanta). Specializarea lui include SEO, SEM, PPC, Web Analytics, User Psychology, Social Ads, Online Advertising, Display.

Elena Dobre este Online Marketing la Conversion si Digital Marketing Strategist la Naspers. Este pasionata de advertising, consumatori si trenduri digitale. Specializarea ei include: Search Engine Marketing, Google Analytics, Online Community Management, Display Advertising, Online Advertising, Account Management, Business Development.

Ionut Munteanu este psiholog si sociolog cu prezenta si activitate in marketing din 2003 si cu specializare in PPC Marketing. „inca de la primii pasi in Online Marketing am fost preocupat de acest mecanism de promovare online prin intermadiul caruia feedbackul este imediat si direct, costul existand doar atunci cand obiectivul tau este indeplinit“, a declarat acesta. in prezent Ionut Munteanu este Managing Partner si Trainer la WebDigital, agentie specializata in Pay Per Click Marketing.

Andreea Soleriu este pasionata de comunicare si este fascinata de beneficiile de comunicare pe care le ofera mediul online, dar si de transparenta acestuia, pentru ca toate rezultatele sunt masurabile. Experienta de peste 9 ani in domeniul comunicarii, a ajutat-o sa se castige in cadrul Brain Art.

Ciprian Soleriu a facut pasul decisiv spre antreprenoriatul online dupa o cariera de 10 ani in mediul bancar. Pasionat de online si autodidact perseverent, se foloseste de experienta lui de vanzari si management pentru a ajuta alti antreprenori sa vanda mai mult online.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?