[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Teamshare: „magazinele online de fashion au cea mai mare rata de clienti multumiti”

19 iulie 2016

Magazinele de fashion au cea mai bună rată de atragere şi retenţie a traficului online, dar şi de conversie a vizitatorilor în clienţi, spun specialistii Teamshare. Principalele metode care ajută retailerii de modă să mulţumească şi să loializeze consumatorii sunt atât stocul şi diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promoţionale constante, dar şi campaniile de remarketing bine implementate.

Potrivit informaţiilor Teamshare, marketing-ul joacă un rol esenţial în menţinerea unei rate ridicate de trafic pe site-urile retailerilor, cu atât mai mult vara, în afara vârfului de vânzări în e-commerce. Iar majoritatea analiştilor şi oamenilor de marketing atestă eficienţa retargeting-ului în transformarea vizitatorilor unui magazin online în clienţi şi în creşterea ratei de conversie a acestora.

„Strategiile de retargeting au ca scop transformarea vizitatorilor în clienţi şi creşterea ratei de loialitate a clienţilor actuali. Acesta poate fi atins atât prin oferirea de recomandări de produse live – direct pe site, cât și prin oferirea de discount-uri pe e-mail sau transmiterea unui SMS promoţional. Impactul retargeting-ului asupra cumpărătorilor rămâne unul pozitiv, crescând atât loialitatea faţă de magazinul online, cât şi rata de conversie a magazinului în cauză cu până la 100%”, explică Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, dezvoltatorul platformei Teamshare.

Conform Teamshare, cele mai populare strategii de retargeting în rândul comercianţilor sunt e-mail retargeting, on site retargeting și SMS retargeting. Acestea au la bază un istoric al acţiunilor vizitatorilor, astfel că, în funcţie de situație, se transmite un mesaj personalizat fiecăruia. Mai mult, conform experţilor Teamshare şi Retargeting.biz, campaniile de retargeting pot fi rulate în orice perioadă a anului, indiferent de timpul zilei.

„Pentru eficienţa optimă a magazinelor online este recomandat ca pe site să ruleze constant o campanie de retargeting. Totodată, se pot implementa campanii dedicate pentru perioade specifice ale anului, precum Black Friday. Cheia succesului stă în modul de implementare a campaniilor. Ideală este segmentarea utilizatorilor şi targetarea lor în baza unui istoric personalizat. Cu ajutorul unei interfeţe administrative se pot stabili vizitatorii care trebuie targetați. În plus, în cazul în care anumiţi utilizatori au primit mai multe mesaje promoţionale în zile repetate, acestea pot fi stopate pentru o perioadă, tocmai pentru a le oferi clienţilor spaţiul de decizie necesar”, subliniază specialiştii Teamshare şi Retargeting.biz.

În ceea ce priveşte performanţa în termeni de profit generată de vizitatorul convertit în client prin strategii de remarketing, conform studiilor internaţionale, 8% dintre vizitatorii unui website aduc 41% din profit.

„Rata de revenire a clienţilor satisfăcuţi de experienţa oferită de shop-ul online variază, în medie, între 3 şi 10 comenzi pe an. Acest lucru este influenţat de specificul magazinului şi de bunurile vândute. Din experienţa noastră, magazinele online de fashion au cea mai mare rată de clienţi multumiți. Acest fapt se datorează marjei rezonabil de mari pentru produse, care le permite comercianţilor să dezvolte oferte atractive, comparativ cu cei din domeniul de IT&C de exemplu. Totodată, succesul magazinelor online de fashion are la bază şi nevoia puternică de diferenţiere”, spun specialiştii Teamshare şi Retargeting.biz.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?