Teamshare: cresterea comenzilor nu poate fi sustinuta doar din campanii, este nevoie de automatizarea proceselor in ecommerce

25 mai 2016

Campaniile promoţionale bine implementate și promovate, cu o strategie ”gândită” în profunzime, pot creşte şi cu 500% comenzile magazinului online, în perioada de desfăşurare. Condiţia pentru un proces optim de sales este determinată, totuşi, de gradul de automatizare a softului din spatele retailer-ului digital, potrivit datelor Teamshare, singura platformă de e-commerce 100% integrată din România.

„Magazinul online care nu are procesele operaționale automatizate, formalizate și cu proceduri clare de tratare a cazurilor excepționale va avea o mare problemă în a livra și oferi satisfacție clienților. Nu te poți baza doar pe faptul că aceştia te vor evalua după sintagma – daca e ieftin, nu le poți avea pe toate – și calitate, și rapiditate în livrare”, explică Marius Panait, Managing Partner Entelion Software.

În majoritatea cazurilor, promoția distrage atenția de la prețul real al produsului, iar consumatorii nu mai au timp să evalueze corectitudinea prețul de achiziție, adaugă Panait. Însă, adaugă acesta, cât timp clientul magazinului are comportamentul deja format, retailer-ul trebuie să se adapteze şi să-i prezinte oferta optimă.

În ceea ce priveşte cuantificarea succesului unei campanii promoționale, aceasta trebuie să țină cont de câțiva parametri simpli, dar decisivi: marja de profit rămasă după promoție, costurile operaționale adiționale induse de o creștere exponențială a comenzilor, respectiv livrărilor, dar şi numărul minim de comenzi suplimentare necesare pentru a acoperi costurile promoţiei.

“Am văzut situaţii în care dublarea comenzilor nu a putut fi susţinută pentru că operarea s-a bazat pe acțiuni manuale, nu automatizate. Nu e sănătos pentru business, în primul rând, să procesezi manual o comandă în 10 minute, în plină perioadă promoțională”, explică Marius Panait.

Astfel, potrivit afirmaţiilor sale, comparativ cu o perioadă normală, una de promoţii poate duce la o creştere substanţială a vânzărilor, chiar şi de 6 ori, dacă este corect implementată.

Teamshare reprezintă o soluție completă și integrată de comerț electronic, care se adresează atât producătorilor, importatorilor și distribuitorilor de produse, cât și magazinelor online. Platforma este folosită în prezent de peste 200 de clienți din România și țări ca Marea Britanie, Franța, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezentă pe piața din România din 2003.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
49 votes · 49 answers
Voteaza
NoCash