[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

tbi bank incheie un parteneriat cu platforma online SEON pentru a imbunatati experienta clientilor si a preveni tentativele de frauda pe segmentul de finantare online

21 decembrie 2022

Finanțarea online este supusă tentativelor de fraudă, dar utilizarea instrumentelor potrivite poate îmbunătăți considerabil experiența clienților și poate, în același timp, să reducă riscurile de securitate. Pentru a oferi o experiență de finanțare mai bună și mai sigură, centrată pe interesele clientului, tbi bank semnează un acord cu SEON, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de prevenire a fraudei online.

„Instrumentele furnizate de SEON pot fi utilizate pentru a optimiza experiența utilizatorilor sau pentru a depista tentativele frauduloase. Acest parteneriat face parte din strategia tbi bank de rezolvare a problemelor, cu accent pe servicii rapide și fiabile, eficiență și calitate, cu un minim de birocrație și documentație.” – potrivit comunicatului.

„Echipa noastră are ca obiectiv să îndeplinească nevoile reale ale clienților, așa că am adăugat o soluție împotriva fraudei pentru a depista rapid utilizatorii cu potențial fraudulos, fără a complica experiența pentru clienții noștri importanți. Datele suplimentare furnizate de SEON adaugă informații valoroase la baza noastră de date, permițându-ne să îmbunătățim și să actualizăm modelele noastre de risc, dezvoltate cu metodologii de tip Machine Learning, pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri. Echipa SEON ne-a sprijinit foarte mult în timpul integrării, ajutându-ne prompt ori de câte ori a fost nevoie. A fost simplu și ușor, iar totul a funcționat conform așteptărilor. Suntem încântați să continuăm această colaborare și să observăm toate rezultatele pe care le poate produce SEON”, a declarat Costin Mincovici, Chief Credit Officer, tbi.

„Instrumentele SEON ajută organizațiile să reducă costurile și resursele pierdute din cauza fraudei, identificând conturile false și oferind rezultate clare printr-un flux de lucru automatizat, cu o soluție completă, transparentă și care se integrează perfect în platformele informatice. – precizeaza banca.

„Înțelegem că oferirea unei experiențe prietenoase pentru clienți este o prioritate pentru orice companie modernă de fintech. De aceea, suntem încântați să sprijinim tbi bank pentru a îmbunătăți procesul de onboarding, fără a compromite securitatea, nepermițând utilizatorilor falși să se înregistreze pe platforma lor”, a declarat Jimmy Fong, CCO, SEON.

„Acesta este mai mult decât un simplu parteneriat între cele două companii, fiind începutul unei colaborări mai mari, deoarece SEON se alătură ecosistemului mai larg al tbi bank de instrumente concepute pentru a proteja clienții și organizațiile.” – se mai arata in comunicat.

____________

𝐭𝐛𝐢 bank este o bancă de tip ”challenger” din Europa de Sud-Est și lider BNPL în regiune, care se adresează consumatorilor, comercianților și IMM-urilor, oferind finanțare și servicii suplimentare integrate prin intermediul unei rețele largi de canale și platforme „phygitale”. În prezent, operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania. Prin diverse canale digitale, o rețea proprie de 300+ de sucursale și parteneriate de încredere cu circa 18.000 de comercianți, 𝐭𝐛𝐢 are un portofoliu de 2 milioane de clienți în 2021 și a acordat aproape 500.000 de credite.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?