TBI Bank anunță încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură și ușoară a clienților în mediul online.
Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video întimp real cu un agent, „ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți”, potrivit TBI Bank.
Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului.
„Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate,” potrivit comunicatului.
De când a încheiat colaborarea cu Onfido, TBI Bank spune ca înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte iar costul pentru achiziția fiecărui client nou se reduce cu 66%.
„Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zerointeracțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare, ” a declarat Petr Baron, CEO-ul TBI Bank.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: