TBI Bank anunță încheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de soluții de verificare a identității și autentificare, pentru a asigura o înregistrare mai sigură și ușoară a clienților în mediul online.
Înainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identității se făcea prin apeluri video întimp real cu un agent, „ceea ce consuma timp și era uneori incomod pentru clienți”, potrivit TBI Bank.
Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identității, bazat pe inteligență artificială, clienții TBI se pot înregistra simplu, făcând o fotografie a cărții de identitate și un selfie. Onfido verifică mai întâi autenticitatea cărții de identitate și apoi o compară cu imaginea utilizatorului.
„Acest procedeu ne asigură că persoana care parcurge procesul de înregistrare este proprietarul cărții de identitate furnizate,” potrivit comunicatului.
De când a încheiat colaborarea cu Onfido, TBI Bank spune ca înregistrează și verifică clienții noi cu 80% mai repede decât înainte iar costul pentru achiziția fiecărui client nou se reduce cu 66%.
„Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajută să oferim clienților noștri servicii digitale printr-o platformă bancară de tip one-stop, începând cu o autentificare automatizată care necesită zerointeracțiune cu agenții băncii, fără a sacrifica din ușurința și viteza de înregistrare, ” a declarat Petr Baron, CEO-ul TBI Bank.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: