[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Tazz by eMAG si Edenred Romania lanseaza o solutie de plata online cu carduri de masa intr-o aplicatie de livrari rapide, pentru comenzi de mancare

26 martie 2021

Tazz by eMAG și Edenred România anunță un parteneriat unic, prin intermediul căruia clienții celor două branduri pot utiliza cardul Edenred Ticket Restaurant pentru a comanda şi plăti mâncare online.

„Primul de acest tip din România, parteneriatul este și o inovație tech, ce permite integrarea completă emitent – platformă – restaurante,” potrivit comunicatului.

Disponibilă pentru o multitudine de restaurante prezente în aplicaţia Tazz by eMAG, plata cu tichete de masă devine, astfel, un beneficiu exclusiv al utilizatorilor Edenred.

Aceștia trebuie să înroleze cardul Edenred Ticket Restaurant în aplicația Tazz by eMAG, urmând paşii indicaţi, ulterior procesul de plată fiind identic cu cel utilizat pentru cardurile bancare folosite până acum în aplicaţie.

Utilizatorii pot consulta soldul disponibil pe cardul de masă direct în aplicaţia Tazz by eMAG, fără a mai fi necesară accesarea aplicației MyEdenred şi pot achita online masa de prânz comandată la birou sau acasă, de la restaurante din 23 de orașe din țară în care Tazz by eMAG este prezent.

Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe: „Şi prin acest parteneriat dezvoltat cu Tazz by eMAG, Edenred România își reconfirmă poziția de lider inovativ în industria de beneficii, odată cu lansarea celei mai noi opțiuni de plată digitală cu carduri de masă Edenred Ticket Restaurant, într-o aplicaţie populară, ce listează multiple restaurante, în diferite zone ale ţării. Mai mult ca oricând, acum putem susține noul stil de viață și preferințele alimentare diverse ale angajaților pentru pauzele lor de masă, generând, în același timp, venituri suplimentare pentru restaurantele cărora le facilităm accesul la o nouă categorie de clienți”.

Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG: „Ne uităm permanent la tendintele din piață, dar și din aplicație, pentru că ne dorim să înțelegem noul comportament de consum al comunităților din România, ce diferă de la o zonă la alta. Elementul comun al clienților Tazz by eMAG este însă dorința de a se bucura de o varietate cât mai mare de gusturi, arome și ingrediente. Am observat o apetență crescută pentru preparatele realizate din ingrediente locale, puse în valoare de bucătari români foarte talentați. Prin parteneriatul cu Edenred le oferim, astfel, în premieră, o oportunitate suplimentară de a savura aceste meniuri”.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?