Symphopay anunta noi parteneriate si intentia de a incepe operatiunile in Bulgaria, din acest an

Premium
26 martie 2020

In ultima perioada, Symphopay a lucrat atît intern cît și prin parteneri in vederea extinderii gamei  de terminale care să fie conectate cu platforma Symphopay astfel încat să poata oferi soluții adaptate la noile nevoi de business.

Concret, compania a extins capabilitatile platformei Symphopay pentru  a integra si noile terminale Ingenico furnizate prin parteneriatul cu Ropeco, atât fixe (Telium Tetra), pentru retailul tradițional, cât și neasistate (iSelf), dedicate soluțiilor self-service de acceptare de plată in solutii integrate.


Integrarea noilor terminale s-a realizat de la vending machines de produse sau servicii, lockere si pana la automate de comenzi online și de self-check-out din diverse companii și instituții: clinici medicale, hoteluri, regii de transport public, centre comerciale și magazine, benzinării, puncte de proximitate.

În plus, tot in vederea extinderii soluțiilor cu valoare adăugată dedicate fluxurilor de retail și serviciilor financiare, Symphopay a semnat recent un parteneriat cu Kapsch Romania.

Una dintre soluțiile integrate este  Urovo i9000,  un terminal mobil „all-in-one” având sistem de operare Android și module multiple de la scanare de coduri de bare la acceptare de plată cu cardul .

“Daca pana acum comertul insemna inchirierea si amenajarea unui spatiu operat de catre o echipa de oameni si incarcat cu stocuri de produse, putem spune ca azi, datorita tehnologiei, putem deschide puncte de prezenta si/sau oferi servicii aditionale in formule mult mai compacte, scalabile si flexibile. La fel cum comertul online a extins afacerile in ultimii 15 ani, la fel putem spune ca, de acum, punctele de vanzare de tip kiosk sau self-service vor creste vanzarile la costuri mult mai mici.”, spune Daniel Nicolescu, CEO Symphopay.

Terminalul Urovo i9000 este dedicat activității de curierat dar și comercianților care doresc să îmbunătățească experiența de cumpărare arătându-le clienților informații despre produse pe terminal,  servindu-i pe aceștia direct la raft (înmânare produs + plată) sau în puncte mobile de vânzare.

„Terminalul a trecut testele de integrare cu platforma Symphopay prin urmare  fiind conectat cu multiple bănci, având în același timp capabilități de tranzacționare pentru mai mulți comercianți, cu aplicabilitate directă la curieri sau la comercianți multi-brand.”, a declarat pentru NOCASH Mihai Paraschiv, director marketing Symphopay.

Pentru punctele de vânzare cu plată neasistată (self-service), compania a integrat Worldline Valina, care este un terminal compact construit să funcționeze chiar și în condiții meteorologice extreme.

Terminalele worldline pot fi înglobate în soluții self-service de acceptare de plată in solutii integrate aidoma terminalelor Ingenico, mai sus amintite.

„Acest terminal rulează de asemenea pe sistemul de operare Android, având un ecran touchscreen care îi conferă flexibilitate în aplicabilitate putând suporta aplicații de la introducere de PIN on glass pînă la interacțiuni avansate cu utilizatorii precum puncte de loializare, oferte suplimentare si mesaje publicitare.”, precizeaza responsabilul pe marketing.

Tiffany&co folosește vending machines echipate cu Worldline Valina pentru a vinde parfumuri în magazinele proprii dar și în spații publice. În imagine, un vending machine Tiffay &Co într-o gară din UK.

Symphopay pune în valoare aceste terminale punand la dispoziție o platformă de conectare cu multiple banci, rapoarte și analiză în timp real pentru comercianți, management de terminale și conectare cu soluții 3rd party de retail, loializare și CRM.

„Unul dintre exemplele funcționale deja, de peste un an, este parteneriatul cu eMAG pentru instalarea automatelor PriorityPay, care au redus timpii de așteptare la coadă, durata plății fiind de maxim 20 de secunde.”, a mai adaugat Mihai Paraschiv.

Pentru 2020, compania isi propune extinderea, atat a numarului de parteneriate cu bancile cat si a prezentei regionale. Astfel, Symphopay vizeaza inca doua noi parteneriate in productie, pe langa cele cu Alpha Bank si Banca Transilvania, dar si lansarea operatiunilor in Bulgaria.

Infiintata in 2015, Symphopay a investit 1,4 mil. euro incluzand aici doua runde de finantare primite din partea Gecad Ventures si Early Game Ventures. In prezent, compania deserveste o retea operationala de 3.000 terminale POS, care sunt fie inchiriate, fie in proprietatea clientilor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?